Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@23:44:38 GMT

مدافع ملی‌پوش به سپیدرود پیوست

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۱۸۹۷

مدافع ملی‌پوش به سپیدرود پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین گوهری مدافع ۲۸ ساله تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با امضاء قراردادی یک‌ساله به تیم فوتبال سپیدرود رشت پیوست.

گوهری متولد شهرستان رودسر است و در پست‌های دفاع راست و چپ بازی می‌کند و عضو تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران بوده و در جام جهانی زیر ۱۷ سال نیز به میدان رفته و سابقه قهرمانی آسیا را با آن تیم در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فوتبالش را از پایه‌های پگاه آغاز کرد و سپس به سپیدرود رشت پیوست و به‌جز آن سابقه بازی در لیگ برتر با تیم‌های مس سرچشمه و صبای قم و همچنین حضور در تیم‌های شهرداری تبریز، داماش، شهرداری بندرعباس و شهرداری آستارا را نیز در کارنامه دارد.

باشگاه سپیدرود پیش‌ازاین با سید علی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاک‌دل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل‌زاده از شهرداری فومن، میثم میرپسندیده محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، صاحب فرجی، سید محمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگ‌سال و صایٔب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرده است.

همچنین سرخ پوشان با صادق صادقی و حسام یعقوبی بازیکن بزرگ‌سال و در رده زیر ۲۳ سال و امید با رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی و سهیل حسنی اقدام به تمدید قرارداد کرده‌اند.

به گزارش فارس، بنا بر شنیده‌ها مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران قرار است در دو گروه ۱۲ تیمی از هفته دوم آذرماه آغاز شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: سپیدرود رشت لیگ برتر فوتبال بندرعباس باشگاه سپیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!

در اتفاقی عجیب یک والیبالیست ایرانی به تیمی از لیگ برزیل پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ والیبال برزیل همچون فوتبال این کشور، یکی از قدرت‌های اصلی دنیا محسوب می‌شود و صدها بازیکن برزیلی در لیگ های مختلف والیبال اروپا و آسیا به عنوان لژیونر بازی می‌کنند.

نکته جالب اینکه تا کنون هیچ والیبالیست ایرانی در لیگ حرفه‌ای برزیل بازی نکرده اما حالا خبر رسیده که جواد کریمی پاسور ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده به تیم ایتامبه میناس برزیل پیوست.

این انتقالی هیجان انگیز برای والیبال ایران است که یکی از ملی‌پوشان خود را در برزیل و لیگ جذابش ببیند. این اتفاق خود نشانگر توانایی بازیکنان ایرانی است.

دیگر خبرها

  • بختیاری‌زاده: تسلیم نشدن مهمترین ویژگی استقلال بود
  • فاز۲ تملک و آزادسازی خیابان شهید نقیب‌زاده در یزد آغاز شد
  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • بختیاری‌زاده: اتفاقات ‌ناگوار فولاد ماحصل تفکرات مدیریت‌های سال‌های قبل است
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • دو مدافع استقلال آماده دیدار با ذوب آهن شدند