Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی از آمادگی اسرائیل بمنظور توافق مشروط آتش بس طولانی مدت با حماس خبر داد.

وی در ادامه ضمن اشاره به شروط این توافقنامه تصریح کرد: شرط این توافق این است که حماس باید نسبت به بازگردانی اجساد نظامیان اسرائیلی به این رژیم اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گانتس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره

بعد از مشخص شدن، موافقت مشروط حماس با توافق پیشنهادی از سوی مصر، محافل صهیونیستی رجز خوانی خود را برای کسب حداکثر امتیاز از نشست قاهره آغاز کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول عالی‌رتبه سیاسی اعلام کردند: اسرائیل به هر حال چه با توافق و چه بدون توافق مربوط به آزاد سازی ربوده شدگان(اسرا) به رفح حمله خواهد کرد تا باقی مانده توان نظامی حماس را هم در آنجا از بین ببرد.

یک مقام مسئول سیاسی در رژیم صهیونیستی که رسانه‌های عبری زبان هویتش را اعلام نکردند در واکنش به اخبار منتشر شده در رابطه با پیشرفت حاصل در توافق مبادله اسرا که در بر گیرنده پایان جنگ هم هست، خبر داد: بر خلاف آنچه که منتشر می‌شود، اسرائیل به هیچ عنوان با پایان جنگ موافقت نخواهد کرد و حاضر به گنجانیده شدن این بند در توافق مبادله اسرا نخواهد شد، چون سطح سیاسی در اسرائیل تصمیم به انجام حمله به رفح را گرفته است و ارتش اسرائیل برای از بین بردن بقایای نیروهای حماس وارد این منطقه خواهد شد، این تهاجم چه در صورت اعمال آتش بس موقت برای آزادی اسرا و چه بدون آن به انجام خواهد رسید.

پایگاه عبری زبان وای نت هم در این رابطه اعلام کرد، محافل سیاسی در اسرائیل نسبت به پیشرفت توافق بدبین هستند و معتقدند که شانس دستیابی به توافق همچنان پایین است، اما محافل امنیتی نظر متفاوتی دارند.

این محافل تاکید کردند دخالت مستقیم و شدید آمریکا می‌تواند شانس دستیابی به توافق را افزایش دهد اما ساختار سیاسی در تل‌آویو همچنان بد بین است.

به نوشته این رسانه عبری زبان، دیدی بارنیاع رئیس موساد و رونین بار رئیس شاباک معتقدند که شانس دستیابی به توافق وجود دارد اما در مقابل بقیه طرف‌ها به شدت نسبت به تحقق چنین توافقی ابراز بدبینی می‌کنند.

 رسانه‌ها ساعاتی پیش اعلام کردند در پی تعهد قاطع ایالات متحده به حماس در رابطه با تبدیل شدن آتش بس موقت به دائم و خروج نظامیان اسرائیلی از نوار غزه ، حاضر به پذیرش توافق مبادله اسرا شده و این مسئله را رسما در قاهره به اطلاع مسئولین مصری می‌رساند.

ادعای رسانه صهیونیست:حماس با پیشنهاد مصر موافقت کردحماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمدحماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشدالاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حماس: برای رسیدن به توافق به قاهره می‌رویم
  • خبر‌ها درباره پیشرفت در مذاکرات قاهره همزمان با طرح اسرائیل برای حمله به رفح
  • جزئیات منتشر شده در رسانه‌ها از طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد
  • جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • گزارش المیادین از جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی