Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، فراخوان هنرهای دستی و دیجیتال (نقاشی و پوستر) با محوریت شهیدان مقاومت، سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و سردار شهید ابومهدی المهندس در ۴ بخش نقاشی، نقاشی‌خط، نقاشی دیجیتال و پوستر منتشر شد.
 
بر اساس این فراخوان، گروه‌های سنی شرکت‌کننده در جشنواره مذکور شامل ۷ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۲۲ سال و بالای 23 سال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
موضوعات و محورهای فراخوان نیز عبارتند از:
 
۱ـ پرتره تک یا هر دوی شهیدان (شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس)
 
۲ـ حاج قاسم و فرزندان شهدا
 
۳ـ حاج قاسم و استکبارستیزی
 
۴ـ حاج قاسم و آرمان فلسطین
 
۵ـ حاج قاسم و مردم‌یاری
 
۶ - حاج قاسم و…
 
نکته: نقاشی و نقاشی‌خط باید روی بوم/ کاغذ/ مقوا و… در ابعاد ۷۰*۵۰ با استفاده از هر تکنیکی اجرا و به آدرس دبیرخانه ارسال شود.
 
آثار نقاشی دیجیتال نیز با کیفیت Dpi300 چاپ و روی هر متریالی در سایز ۷۰*۵۰ و به همراه فایل اصلی اثر، در لوح فشرده ارسال شود.
 
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام به آدرس اینترنتی www. moghavemat. Info مراجعه کنند. آخرین مهلت ثبت‌نام در سایت و ارسال آثار به دبیرخانه نیز ۱۸ آذرماه ۱۳۹۹ اعلام شده است و زمان  داوری و اعلام نتایج نهایی، ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹ خواهد بود.
 
داوطلبان باید در مرحله اول اطلاعات فردی خود را در بخش ثبت‌نام سایت وارد کرده و از درگاه مربوطه آثار خود را ارسال کنند.
 
آثار باید پس از تکمیل فرم مربوطه در سایت، به آدرس دبیرخانه ارسال شوند. آثار نهایی در اختیار مجموعه برگزارکننده و تمامی حقوق و مالکیت آن با حفظ نام صاحب اثر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 
نمایشگاهی از این آثار در سوریه، منطقه زینبیه، حرم مطهر حضرت زینب (س) برپا خواهد شد و زمان رونمایی از آثار برگزیده، روز شنبه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۹ مصادف با اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهانشان خواهد بود.
 
آدرس دبیرخانه: تهران، خیابان ایرانشهر،  تقاطع سمیه، ساختمان ۱۰۲، طبقه اول، واحد ۲
 
به نفرات برگزیده فراخوان، هدایایی تقدیم خواهد شد و نفرات اول تا سوم، جهت رونمایی از آثار و شرکت در مراسم سالگرد شهادت شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به زیارت حضرت زینب کبری (س) نائل خواهند شد.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: ابومهدی المهندس قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»