Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@04:00:49 GMT

تغییر آیکون اپلیکیشن گوگل فاش شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۲۶۱۳

تغییر آیکون اپلیکیشن گوگل فاش شد

صراط:

به نقل از فون آرنا طی چند هفته گذشته گوگل تغییراتی در آیکون اپلیکیشن هایش مانند جی میل، تقویم، درایو(Drive)، داکز(Docs) ، شیتس(Sheets)، میتس(Meets) و غیره ایجاد کرده است. نکته محسوس این تغییرات در حقیقت استفاده از رنگ های زنده در آیکون اپ ها است.

   

اکنون یکی از کاربران وب سایت ردیت  آیکون جدید یکی دیگر از  اپلیکیشن های گوگل را رصد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نام فعلی این اپ «فون»است و آیکون و نام آن در یک تبلیغ یوتیوبی رصد شده اند.

با توجه به این تبلیغ، نام جدید اپ مذکور «گوگل کال» خواهد بود و آیکون آن نیز شباهتی به «گوگل ویس» دارد. نکته متمایز  این دو آیکون تصویر سازی گوشی تلفن با چهار رنگ مخصوص لوگوی گوگل است.

البته  نام و آیکون جدید  هنوز درگوگل پلی استور ارائه نشده اند و مشخص نیست این تغییرات چه زمانی اعمال می شوند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آیکون اپلیکیشن گوگل جی میل صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!

به گزارش قدس آنلاین، فیلم «نبودن» ساخته علی مصفا در فیلیمو به نمایش درآمد اما نمایش موفقی نداشت. علی مصفا درباره پخش ناموفق فیلمش گفت: راستش من این بخش را اصلا بلد نیستم. فیلیمو هم اصلاً برای فیلم من تبلیغی نکرد. انگار اصلاً عمد داشت که فیلم را تبلیغ نکند.

او گفت: از آن‌ها پرسیدم که چرا تبلیغ نمی‌کنید؟ گفتند سیاست‌مان این است که فقط برای سریال‌های‌مان تبلیغ می‌کنیم اما واقعیت را نمی‌گفتند چون برای فیلم‌های دیگر تبلیغ می‌کردند. سرم منت گذاشتند که چون شما بودید این فیلم را پخش کردیم وگرنه فیلمی نبود که بخواهیم پخشش کنیم! ظاهراً از نگاه فیلیمو اگر روی این فیلم تبلیغ می‌کردند و می‌گفتند کارگردانش علی مصفاست، بیننده سراغش نمی‌رفت…

مصفا که در همان پلتفرم، در یک سریال بازی کرده است، گفت: آن سریال را به خاطر سروش صحت بازی کردم. فیلیمو کارشناسانی دارد که خیلی‌های‌شان دوستان خودم هستند. آن‌ها سعی می‌کنند استانداردسازی کنند و بگویند این سناریو مطابق این ملاک و معیار و متر برای شما کار می‌کند و آن دیگری کار نمی‌کند. آن‌ها معتقدند برای کارهای کمدی باید تبلیغ کنند نه کار من…

نشر اول: اندیشه پویا

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

دیگر خبرها

  • «حجت الاسلام اسماعیلی» به عنوان راهیار تبلیغ گیلان منصوب شد
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • ببینید | رفع فیلتر اپلیکیشن پرطرفدار پس از ۲ سال؟؛ وزیر ارتباطات توضیح داد
  • یک تبلیغ ساختار شکن درباره سیگار (عکس)
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی