Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل زندان‌های استان فارس با بیان اینکه در دو روز گذشته در اجرای طرح پایش زندانیان در زندان مرکزی شیراز ۱۰۷ زندانی از زندان آزاد شده اند و اجرای این طرح تا پایش کامل زندانیان ادامه دارد از انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان‌های فارس، مرکز وکلای قوه قضاییه و سازمان بسیج حقوقدانان استان با هدف استفاده از خدمات حقوقی رایگان به زندانیان نیازمند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری میزان- در اجرای اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با هدف استفاده از خدمات حقوقی رایگان به زندانیان نیازمند و بی بضاعت زندان‌های استان و خانواده آن‌ها از طریق مشاوره، ارشاد، معاضدت‌های قضایی و همچنین کمک به آزادی زندانیان نیازمند تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره کل زندان‌های استان فارس و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و سازمان بسیج حقوقدانان استان فارس منعقد شد.


اسحاق ابراهیمی اظهار داشت: در دو روز گذشته در اجرای طرح پایش زندانیان در زندان مرکزی شیراز با حضور مجموعه قضایی استان تعداد ۱۰۷ زندانی از زندان آزاد شده اند و اجرای این طرح تا پایش کامل زندانیان ادامه دارد.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود اظهار داشت: طرح پایش جهت کمک به زندانیانی است که به نوعی متنبه شده و دیگر مرتکب جرم نخواهند شد می‌باشد تا آسیب بیشتری به خانواده آن‌ها وارد نشود.    مدیر کل زندان‌های استان فارس در ادامه  به نقش مهم نهاد‌های مردمی و خیرین اشاره کرد و گفت:  فرایند اصلاح و تربیت زندانیان خیلی مهم است و اقدامات آنها نقش مهمی در سلامت جامعه دارد و مرکز وکلای قوه قضاییه و سازمان بسیج حقوقدانان می‌توانند همکاری هدفمند و خوبی را با مجموعه زندان‌ها از جمله همکاری در ارائه خدمات مشاوره ای، وکیل و کارشناس معاضدتی جهت ارائه خدمات رایگان به زندانیان نیازمند و خانواده آن‌ها داشته باشند.      بیشتر بخوانید:   تحول در زندان‌های کشور؛ از «اجرای طرح پایش و غربالگری زندانیان» تا «عفو ۴۰ هزار نفر طی ۱۸ ماه» انتهای پیام/ برچسب ها: فارس آزادی زندانیان طرح پایش تفاهم نامه حقوقدان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فارس آزادی زندانیان طرح پایش تفاهم نامه حقوقدان زندانیان نیازمند زندان های استان اجرای طرح پایش کل زندان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، دادستان سبزوار درمراسم نذر هشتم سبزوار که در مسجد الغدیر سبزوار برگزار شد گفت: این زندانیان با کمک خیران و نمازگزاران با مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از زندان رهایی یافتند و ستاد دیه استان نیز در این قضیه کمک و یاری کرد.

صابری افزود: از سال گذشته تاکنون حدود ۲۲۰ زندانی جرایم مالی در قالب طرح نذر هشتم و به نیت امام رضا (ع) از زندان سبزوار با کمک خیران و نمازگزاران مساجد سبزوار از زندان رهایی یافته اند که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند