Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی قمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات سپاه صاحب‌الزمان (عج) در بحران شیوع کرونا از اول اسفند ماه تاکنون اظهار داشت: در این ایام در همه زمینه‌های همکاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تأمین تجهیزات بهداشتی، کمک به نیازمندان غیره فعالیت‌های خوبی در اصفهان صورت گرفته است.

ضدعفونی ۱۹۶۷۱ مسجد و مدرسه در اصفهان

وی افزود: در گام نخست ضدعفونی اماکن مذهبی، مساجد و مدارس را در دستور کار قرار دادیم و در این زمینه ۱۹ هزار و ۶۷۱ مرکز ضدعفونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه ۱۸۶ هزار و ۸۲ نقطه شهری در استان اصفهان نیز توسط نیروهای آماده به خدمت سپاه صاحب الزمان (عج) ضدعفونی شده است، ابراز داشت: دو میلیون و ۲۰۸ هزار و ۷۵۴ بسته تجهیزات بهداشتی نیز توسط این ستاد بین شهروندان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۷۸۲ لیتر مواد ضدعفونی کننده از سوی نیروهای سپاه صاحب الزمان (عج) در استان اصفهان توزیع شده است، افزود: تهیه و توزیع یک میلیون و ۳۴۳ هزار و ۸۱۰ بروشور آموزشی برای جلوگیری از ابتلاء به کرونا نیز از دیگر اقدامات این یگان برای کنترل ویروس منحوس کرونا بوده است.

آموزش چهره به چهره بیش از دو میلیون شهروند اصفهانی

سرهنگ قمیان آموزش چهره به چهره شهروندان برای پیشگیری از شیوع کرونا را از دیگر اقدامات ستاد کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اعلام کرد و افزود: در این زمینه نیز به دو میلیون و ۸۰۹ هزار و ۴۶۷ نفر آموزش چهره به چهره داده شده است.

وی به غربالگری چهار میلیون و ۶۰۸ هزار و ۲۵۶ نفر از شهروندان و گردشگران استان اصفهان از زمان شیوع کرونا تاکنون در این استان اشاره کرد و ادامه داد: این اقدام در چند مرحله برگزار و نتایج خوبی را نیز به همراه داشت.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در خصوص اقدامات این ستاد در زمینه تولید ماسک برای افراد نیازمند در سطح استان اصفهان ابراز داشت: در این زمینه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۷۷ واحد تولید ماسک راه‌اندازی شده است.

تولید بیش از ۴۹ میلیون ماسک

وی افزود: در این تعداد کارگاه تولید ماسک تاکنون ۴۹ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۲۶۱ عدد ماسک تولید شده است.

سرهنگ قمیان به تولید و توزیع ۵۰۵ هزار و ۶۰۷ گان حفاظتی توسط سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از زمان شیوع کرونا تاکنون اشاره کرد و گفت: همچنین سه میلیون و ۳۴۶ هزار و ۵۸۰ جفت دستکش طبی برای کادر درمان و افراد نیازمند استان اصفهان تولید شده است.

وی با بیان اینکه ۵۴۰ هزار سبد معیشتی با قیمت هر کدام ۲۵۰ هزار تومان برای خانواده‌های نیازمند تهیه و توزیع شده است، ابراز داشت: این بسته‌ها با اعتبار ۱۳۵ میلیارد ریال و با جذب کمک‌های مردمی محقق شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه دو هزار و چهار گروه جهادی از ابتدای شیوع کرونا برای مقابله با شیوع این بیماری فعالیت داشته‌اند، اضافه کرد: ۳۴۶ هزار و ۲۷۸ نفر روز در این طرح مشارکت داشته‌اند.

کد خبر 5078900

منبع: مهر

کلیدواژه: گروههای جهادی سپاه صاحب الزمان اصفهان ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بارش برف بوشهر بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد سپاه صاحب الزمان استان اصفهان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی