Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیراً رئیس جمهور فرانسه اسلام را دینی افراطی دانست و از انتشار کاریکاتور‌های موهن و توهین به مقدسات اسلامی حمایت کرد.

غربی‌ها در حالی اسلام را دین "تروریسم" می‌خوانند که مطالعه تاریخ نه چندان دور این ملل "تروریسم" واقعی را به خوبی توصیف می‌کند! برای مثال در هنگام اشغال چاد در سال ۱۹۱۷ توسط فرانسه، اشغالگران فرانسوی ۴۰۰ نفر از مسلمانان چاد را جمع کرده و سر آن‌ها را قطع کردند!

کشور فرانسه، کشور الجزایر، تروریسم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر مقالات مؤسسه مطالعات سیاسی پاریس که معمولاً با عنوان مختصر سیانس‌پو (به فرانسوی: Sciences Po) شناخته می‌شود، هنگام ورود فرانسه به شهر آگوات در الجزایر در سال ۱۸۵۲، دو سوم جمعیت این کشور توسط اشغالگران فرانسوی منقرض شدند!

فرانسه از سال ۱۹۶۰ تا ۱۹۶۶، ۱۷ آزمایش هسته‌ای در الجزایر انجام داد، تعداد قربانیان این آزمایشها، از ۲۷ تا ۱۰۰ هزار نفر تخمین زده شده‌اند که البته تأثیرات آن تا به امروز نیز ادامه دارد.

کشور فرانسه، کشور الجزایر، تروریسم ,

۱۱ میلیون معدن الجزایر به مدت ۱۳۲ سال به اشغال درآمد و فرانسوی‌ها در ۷ سال ابتدای ورود خود، یک میلیون مسلمان و در ۷ سال پایانی حضور خود در الجزایر، یک میلیون و نیم مسلمان را به قتل رساندند.

مورخ "جک گورکی" تخمین زده که کل کشته‌شدگان الجزایری از زمان ورود فرانسه در ۱۸۳۰ تا زمان عزیمت آن در ۱۹۶۲، ۱۰ میلیون مسلمان است!

فرانسه تونس را به مدت ۷۵ سال، الجزایر ۱۳۲ سال، مراکش ۴۴ سال و موریتانی را ۶۰ سال به استعمار خود درآورده بود!

کشور فرانسه، کشور الجزایر، تروریسم.

بیشتر بخوانید

موضع ورزشی‌ها علیه توهین فرانسه به پیامبر (ص)؛‌ای مگس، عرصه سیمرغ نه جولانگه توست!

هنگامی که فرانسه در لشکرکشی معروف خود وارد مصر شد، سربازان فرانسوی با اسبهایشان وارد مساجد شدند و در حالی که شراب می‌نوشیدند، به زنان در مقابل خانواده‌شان تجاوز کردند و تعدادی از مساجد را به اصطبل اسب‌های خود تبدیل کردند!

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاریخ فرانسه قتل عام مسلمانان توهین به پیامبر اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناکمال حمنی، رئیس اتاق بازرگانی الجزایر که در راس یک هیات تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی بخش تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای تکنولوژی، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری ها با ایران جزم شد.

به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاوردهای ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی که تاکنون تکنولوژی ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این تکنولوژی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

ایشان اظهار کرد: به گفته مسئولین این شرکت دانش بنیان هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است؛ این امر نشان دهنده قدرت ایرانی است.

کد خبر 6092280 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ممنوعیت حجاب در المپیک پاریس برای زنان فرانسه!
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • شگفت‌زدگی خارجی‌ها از دستگاه ایرانی درمان سرطان
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی
  • بررسی آثار کلر ژوبرت نویسنده و تصویرگر مسلمان شده فرانسوی
  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس