Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@02:46:15 GMT

ممنوعیت فروش بلیط اتوبوس به مسافران کرونایی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۳۲۱۵

ممنوعیت فروش بلیط اتوبوس به مسافران کرونایی

ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه سامانه شرکت های حمل و نقل عمومی از طریق کد ملی وضعیت سلامتی مسافران را بررسی می کند، گفت: شرکت های حمل و نقل عمومی اجازه ندارند قبل از گذشتن دو هفته از تست کرونا مسافر سوار کنند.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، از ممنوعیت ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به مسافران کرونایی خبر داد و اظهار کرد: طبق ضوابط ستاد مقابله با کرونای گیلان، شرکت های حمل و نقل مسافر اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری طی قرنطینه دو هفته ای پیش رو از ارائه خدمات حمل و نقلی به بیماران کرونایی و یا افرادی که مشکوک به کرونا باشند، خودداری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سامانه شرکت های حمل و نقل عمومی از طریق کد ملی وضعیت سلامتی مسافران را بررسی می کند، افزود: شناسایی بیماران و یا افراد مشکوک به کرونا از طریق سامانه سروا(serva) که بین وزارت بهداشت و شرکت های حمل و نقل مسافر برقرار است، عملی می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: با ارائه کد ملی افراد به سامانه سروا وضعیت سلامت خریدار بلیط از نظر آلودگی به کرونا یا سلامت وی مشخص و در صورت بروز هرگونه علایم بیماری تا پایان قرنطینه از ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به فرد مشکوک خودداری می شود.

مرادی، با تاکید بر لزوم اخد استعلام الکترونیکی از سامانه سروا توسط شرکت های حمل و نقل عمومی، ادامه داد: اگر مسافری تست کرونا داده باشد و کرونامثبت و یا مشکوک به کرونا تشخیص داده شود، باید دو هفته از تست بگذرد تا بتواند از وسائط حمل و نقل عمومی استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های حمل و نقل مسافر و رانندگان اجازه جابجا کردن مسافران در صورت نگذشتن دو هفته از زمان تست آنان را ندارند، گفت: افرادی که قصد دارند با اتوبوس مسافرت کنند می توانند بلیط مورد نظر خود را به صورت اینترنتی از شرکت های حمل و نقل عمومی تهیه کنند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همه باهم علیه کرونا راهداری و حمل ونقل جاده ای حمل و نقل عمومی دو هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • دغدغه مردمی تهییه بلیط اتوبوس در ایلام مرتفع شد
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • دعوای «تیک تاک» و جو بایدن بالا گرفت
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد