Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهر ری با گرامیداشت هفته بسیج گفت: روحانیون و طلاب بسیجی در خط مقدم مقابله با کرونا هستند .

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، روحانیون و طلاب در مقابله با ویروس کرونا حضور جهادی داشته اند و از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، با حضور جهادی در همه عرصه ها در کنار مردم به خدمت رسانی پرداخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در همین رابطه  آیت الله «سید رضا حسینی مازندرانی» در درس اخلاق که امروز سوم آذر که به صورت مجازی برگزار شد با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج نقش مهمی در دوران دفاع مقدس و پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته است و تا ظهور امام زمان باید با همین رویکرد حرکت کند.

 

موسس و مسئول مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهر ری تصریح کرد: هرچه زمان می گذرد، عظمت امام خمینی را بیشتر درک می کنیم و به اقدامات ایشان معرفت بیشتری پیدا می کنیم.

 

وی با بیان اینکه بسیج در دوران دفاع مقدس در کنار سایر اقشار جامعه حضور جدی در میادین جنگ داشت، گفت: همه اقشار جامعه عضو بسیج هستند و در همه عرصه ها پای کار آمده اند و به صورت جهادی به مردم خدمت کرده اند.

 

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) شهر ری با اشاره به نمونه های بارز از رشادت ها و ایثارگری های بسیج در عرصه های مختلف گفت: شهید سردار سلیمانی و شهید محسن حججی از جمله نیروهای مخلص بسیجی بودند که با ایثار جان خود برای حفظ اسلام همواره در تاریخ ماندگار خواهند بود.

 

آیت الله حسینی مازندرانی با اشاره به ویژگی های بسیج گفت: اخلاص، معنویت، ایثارگری، شجاعت، ولایت مداری، جهاد و خدمت از مهمترین ویژگی های بسیج و بسیجیان است.

 

وی تصریح کرد: بسیجیان گوش به فرمان امام خمینی بودند و امروز نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند و در خط ولایت قرار دارند. بسیج از ابتدا در خط ولایت بوده است و از خط ولایت جدا نشده است.

 

مسئول مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهر ری با بیان اینکه بسیجیان از امام حسین (ع) الگو گرفته اند، گفت: بسیجیان سرور و سالار شهیدان را الگو و اسوه خود در انجام کارها و خدمت رسانی به مردم قرار داده اند و در برهه های مختلف همواره کنار مردم بوده اند.

 

آیت الله حسینی مازندرانی با بیان اینکه بسیج دانشگاه انسان ساز است، گفت: امروز مشاهده می کنیم روز به روز علاقه و عشق و محبت بسیج به ولایت افزایش می یابد. 

 

امام جماعت مسجد امام حسین (ع) شهر ری تصریح کرد: اسلام از صدر اسلام تاکنون دشمن داشته است و همواره درصدد ضربه زدن به اسلام بوده اند؛ بنابراین همواره در برابر توطئه های دشمن هوشیار و آگاه باشیم.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و حضور جهادی بسیج، روحانیون و طلاب بسیجی در خط مقدم مقابله با کرونا گفت: روحانیون و طلاب امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا در کنار سایر اقشار جامعه به خدمت رسانی می پردازند و در کنار مردم حضور دارند.

 

آیت الله حسینی مازندرانی با اشاره به اقدامات روحانیون و طلاب بسیجی در مقابله با کرونا گفت: حضور جهادی روحانیون و طلاب بسیجی در کنار مردم و خدمت به آسیب دیدگان از کرونا باعث قوت قلب مردم جامعه است.

 

 

 

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا ویروس هفته بسیج درس اخلاق روحانیون و طلاب بسیجی حسینی مازندرانی مقابله با کرونا حضور جهادی خط مقدم امام حسین کنار مردم آیت الله شهر ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • تشخیص بدعت و انحرافات، ویژگی ممتاز یک معلم
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • افشای کینه شاه از قم
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم