Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبدالعزیز بن حبتور» نخست‌وزیر دولت نجات ملی یمن عملیات منحصر به فرد نیروهای مسلح یمن در هدف گرفتن تأسیسات نفتی آرامکو با موشک «قدس ۲» را تبریک گفت.

وی در گفت‌وگو با شبکه «المسیره» اعلام کرد: تمامی اهداف ما در کشورهای متجاوز، مشروع است.

بن‌حبتور تأکید کرد، اگر کسی خواهان صلح است باید از جنگ و محاصره دست بردارد، ادامه محاصره بدون پاسخ باقی نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کشورهای ائتلاف متجاوز فرودگاه‌های ما را بسته‌‌اند و فرودگاه‌هایشان را برای دشمن صهیونیستی و عادی‌سازی روابط با آن باز کرده‌اند.
بن‌حبتور تأکید کرد، ایستادگی ملت یمن همچنان مانعی در مسیر عادی‌سازی تحقیرآمیز روابط عربی-صهیونیستی است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن هم دیشب (دوشنبه شب) گفت ، موشکی که پالایشگاه آرامکو در شهر جده عربستان سعودی را هدف گرفت در اصل برای ایلات (در سرزمین‌های اشغالی فلسطین) در نظر گرفته شده است.

«عبدالوهاب المحبشی»  در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت: «موشکی که جده را هدف گرفت، ارتقا خواهد یافت تا بُرد آن به بندر ایلات (فلسطین اشغالی) برسد.»

وزارت انرژی عربستان سعودی، شامگاه امروز (دوشنبه)، رسما وقوع آتش‌سوزی یکی از تأسیسات نفتی این کشور در شمال جده را تأیید کرد.

این اعلام پس از آن است که «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن، بامداد دوشنبه اعلام کرد، یگان موشکی ارتش یمن موفق شده است با موشک هدایت‌پذیر «قدس ۲» ایستگاه توزیع تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی را هدف بگیرد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن صنعاء ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عضو مجلس خبرگان رهبری در مراسم اقامه عزای امام جعفرصادق (ع) در مدرسه علمیه آیت‌الله خویی (ره) مشهد گفت: حوزه باید عالم به زمان خود و فرهنگ‌های رایج روزگارش باشد و از سیاست و سیاست مداران زمان با خبر و دنیای خودش را بشناسد و از آنچه که در غرب، مراکز نظامی، اماکن صنعتی و نظام بانکداری اطلاع جامع داشته باشد.

آیت‌الله سیداحمد حسینی خراسانی افزود: حوزه علمیه علاوه بر عالم بودن و نگهبانی از ارزش‌های دینی، و صیانت از عزت، شرف و استقلال ملت باید اهل عمل باشد، چرا که اگر از پیشرفته‌ترین فنون و مهارت‌ها در عرصه‌های مختلف دانش برخوردار باشد، اما اهل عمل نباشد در انجام رسالتش موفق نخواهد شد.

وی گفت: حوزه با مردم و در میان مردم باشد، چرا که اگر حوزه به عنوان علامه دهر روزگار خود شناخته شود، اما از مردم بریده و جدا باشد، دیگر نمی‌تواند نگهبان ایمان، عقیده، فرهنگ، اخلاق، ادب و حجاب و عفاف ملت باقی بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه مردم پشتوانه حوزه‌های علمیه هستند، یکی از دلایل پایداری روحانیت را، حمایت ملت خواند و افزود: حوزه‌های علمیه با همه زهد، تقوا و دیانت بدون حمایت مردم اعتبار ندارند.

آیت الله حسینی خراسانی در ادامه  با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: نظام جمهوری اسلامی به فرماندهی فرمانده کل قوا و فقیهی از مکتب امام صادق (ع) توانست مراکز حساس اسرائیل را هدف قرار دهد و گنبد آهنین این رژیم منحوس را در هم کوبد.

 

دیگر خبرها

  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟/ +عکس
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • روسیه: رزمایش ناتو برای تقابل با ماست؛ ادعای حمله ترکیبی دروغ است
  • مسکو: ناتو برای تقابل احتمالی با روسیه آماده می‌شود
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • تصاویر فوق العاده از حمله پهپادهای تهاجمی روسیه به اهداف نظامی در اوکراین | ویدئو
  • نیویورک‌تایمز: نتانیاهو در حال بررسی اداره غزه توسط ائتلاف عربی-اسرائیلی است