Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، مهدی خانی در خصوص برگزار کردن مسابقات مجازی ووشو، اظهار داشت: بخشنامه رقابتهای مجازی تالو قهرمانی کشور را به تمامی استان‌ها ابلاغ کردیم تا پیکاری‌های درون استانی‌شان را برگزار کنند. تا آخر آبان ماه هم فرصت داشتند تا تیم‌های منتخب خودشان را انتخاب کنند. تیم‌های استانی نیز از یکم تا 10 آذر ماه فرصت دارند ثبت‌نام اسامی نفرات‌شان را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از روز 15 آذر ماه تیم‌ها فرصت دارند تا فیلم و مدارک بخش تالو را بفرستند. فیلم‌ها توسط داوران بازبینی و مورد قضاوت قرار می‌گیرد و در نهایت تا آخر آذر ماه نتایج اعلام و نفرات برتر معرفی خواهند شد. به برترین ها نیز حکم مجازی اهدا می‌شود.

 

 

 

سرپرست کمیته مسابقات ووشو درباره برگزاری لیگ برتر ساندا و تالو هم عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی که داشتیم، سعی داریم تا اواخر دی ماه یا اوایل بهمن ماه، مسابقات لیگ سال 99 را به صورت متمرکز انجام دهیم. امسال به خاطر شیوع ویروس کرونا از تمامی حاضران در مسابقات لیگ، تست PCR خواهیم گرفت و سپس آنها وارد قرنطینه می‌شوند تا بازی‌های دور رفت برگزار ‌شود. احتمالا اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه دور برگشت لیگ برگزار شود.

 

خانی در مورد آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در لیگ برتر ووشو نیزگفت: تیم‌های که خواستار شرکت در لیگ برتر امسال هستند تا ششم دی ماه فرصت دارند تا اعلام آمادگی و ثبت نام خود را انجام دهند. چگونگی و نحوه برگزاری لیگ هم بستگی به تعداد تیم‌ها شرکت کننده دارد که پس از مشخص شدن تعداد تیم‌ها، برنامه‌ریزی نهایی را انجام می‌دهیم.

 

وی خاطرنشان کرد: تا آخر سال99 هم مسابقات تالو قهرمانی کشور را هم به صورت متمرکز برگزار خواهیم کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ووشو لیگ برتر ووشو سرپرست کمیته مسابقات ووشو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال

به گزارش تابناک، امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود: بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت: اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
 

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • تیم ووشو کرواسی با حبیب بهمنی به ۵ مدال تاریخی رسید
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط