Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عسکری با اشاره به اهمیت بهره مندی از فضای مجازی و تبدیل آن به فرصت گفت: مسابقه ایده پردازی با هدف تبلیغ و ترویج برنامه های مهدوی در فضای مجازی برپا می شود.

« حجت الاسلام محمدرضا عسکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) گفت: بنیاد مهدویت با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا ویژه برنامه های خود را در قالب فضای مجازی سوق داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر بنیاد مهدویت استان البرز افزود: مشارکت بخشی دیدگاه ها و افکار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان که این روزها با فضای مجازی بیش از همیشه سرو کار دارند از اهم اهداف اجرایی طرح ایده پردازی جریان مهدویت در فضای مجازی است.

 

وی ادامه داد: هدف اجرایی طرح ایده پردازی در فضای مجازی با محوریت مهدویت است، آنچنان که رهبرمعظم انقلاب نیز بارها نسبت به ورود نیروهای انقلابی و ارزشی به فضای مجازی تأکید داشتند این مسابقه ایده پردازی طراحی شده است تا از طرح های اثرگذار تقدیر و تجلیل شود. 

 

حجت الاسلام عسکری  فضای مجازی را می توان فرصت خواند و عنوان کرد: شیوع بیماری کرونا یک تهدید است ولی به نقل از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این تهدید را می توان به یک فرصت تبدیل کرد و امروز فرصت آن است که از فضای مجازی به نفع تبیین معارف الهی بهره مند شد.

 

مدیر بنیاد مهدویت استان البرز با اشاره به ضرورت برخورداری از فضای مجازی در راستای تبیین مسائل فرهنگی و معرفتی بیان کرد: تبیین آموزه های مهدوی و معارف آن در فضای مجازی نیازمند یک سیرمطالعاتی هدفمند است.

 

علاقمندان به منظور مشارکت در این طرح می توانند ایده های خود را به بنیاد مهدویت استان البرز ارسال کنند. 

 

 

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: بنیاد مهدویت استان البرز جشنواره ایده پردازی فضای مجازی فضای مجازی بنیاد مهدویت ایده پردازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود