Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@00:12:43 GMT

زوج موفق پرسپولیس در خط دفاعی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۳۵۴۶

زوج موفق پرسپولیس در خط دفاعی

به گزارش افکارنیوز،

دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در حالی به پایان رسید که این مدافعان سرخ پوش پایتخت بودند که به نوعی کار را برای شاگردان یحیی گل محمدی درآوردند. در این دیدار در دقیقه ۴۰ بازی سید جلال حسینی با پاسی استادانه دیگر مدافع این تیم یعنی محمد حسین کنعانی زادگان را در محوطه جریه صاحب توپ کرد که همین حرکت در نهایت به کسب یک پنالتی به نفع پرسپولیس منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی زادگان در مصاحبه اخیرش در پاسخ به این پرسش مزاح گونه مبنی برآنکه آیا دوست دارد با سید جلال زوج خط حمله پرسپولیس را بسازد اینگونه جواب داد: «نه بابا! من و آقاسید دفاع وسط هستیم. خدا را شکر که بعد از یک سال بازی و تمرین کنار هم خیلی هماهنگ شدیم و از این بابت خوشحالم.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گل محمدی محمد حسین کنعانی زادگان پرسپولیس پرسپولیس صنعت نفت آبادان فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی محمد حسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان

به گزارش ورزش سه،مس رفسنجان در شبى كه موقعيت‌های دو رقمی گل‌زنی را برابر پیکان از دست داد بالاخره در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.
زننده تک گل مس جلال‌الدین علی‌محمدی در این بازی ششمین گل فصل خودش را در جام حذفی به ثمر رساند بعد از ثبت ۵ گل در رقابت‌های لیگ.

ویدئو: 330995

نکته جالب توجه اینکه جلال چهار بار با شوت‌های سنگین خودش در‌وازه حریفان مس را باز کرده، یک شلیک سنگین در بازی مقابل ذوب‌آهن ، دو شوت زیبا در بازی مقابل نساجی و چهارمین شوت گل‌ساز با پاس سعید واسعی  برابر پیکان در جام حذفی.

جلال در مرکز خط میانی مس با همین شوت‌ها همچنین یک گل دیگر برابر آلومینیوم و یک ضربه پنالتی برابر سپاهان مجموعا با ۶ گل در این فصل بهترین گل‌زن تیم نویدکیاست.

دیگر خبرها

  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم