Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور طی صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین «محمدحسین راستگو» از روحانیون تاثیرگذار و فعال در عرصه تعلیم و تربیت را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، متن این پیام به شرح ذیل است:

وَبَشِّرِالصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّالِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت استاد عالیقدر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو، مؤسس «مکتب درسی راستگو» و مرد راستی و درستی، پژوهشگر فقه، اصول، تعلیم و تربیت و مبتکر شیوه نوین آموزش و تربیتِ همراه با تفریح و سرگرمی برای کودکان؛ که بیش از چهل سال از عمر ارزشمند خود را صرف پرورش و آموزش «علمی – دینی – اخلاقی» کودکان و نوجوانان این مرز و بوم، بر مبنای اخلاق، گفتار و رفتارِ اسلامی نمود؛ مایه تأثر اینجانب، علماء، فقهاء و مردمِ عزیز و دانش‌دوست ایران اسلامی گردید؛ ایشان، نمونه کم‌نظیر ولایت‌مداری و انقلابی بود که عمر شریف و پربرکت خویش را وقف علم‌آموزی و آموزش نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نحوه مربی‌گری نوین ایشان چنان بود که در ضمن آموزش و تربیت صدها هزار کودک، نوجوان و جوان در داخل کشور، جهان اسلام را مجذوب روشِ خاصِ خود نمود و در ده‌ها کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی، به اجرای برنامه‌های تربیتی و آموزشی پرداخت. 

مدیریت مرکز مربی کودک حوزه علمیه قم و اجرای صدها برنامه آموزشی و تربیتی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌های بی‌شما در اقصی‌نِقاط کشور، تنها گوشه‌ای از خدمات صادقانه ایشان در زمان حیات ارزشمندشان می‌باشد و بنده نیز حدود سه دهه افتخار آشنایی و همکاری با ایشان را داشته و از نزدیک در ارتباط با روشِ آموزشی و مربی‌گری ایشان بوده و درس‌ها آموخته‌ام.

اینجانب از سوی خود و همکارانم در کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور شد، درگذشت این عالم مجاهد را به به محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، علاقه‌مندان و خانواده معزّز و محترم ایشان تسلیت عرض نموده و ازدرگاه خداوندسبحان برای آن مرحوم غفران ورحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت ‌نمایم. 

حبیب‌رضا ارزانی

مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حجت الاسلام محمدحسن راستگو درگذشت حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پیام سردار زارع کمالی آمده. 
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

درگذشت مادر گرامی؛ مرحومه سکینه سلطان طاقه باف مادر شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ، موجب اندوه و تأثر شد.

بی‌شک ایمان و اراده راستین شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این مادران ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است.

رحلت این مادر فداکار و صبور، یادآور رشادت‌ها و دلاوری مادران این سرزمین است که در دامن مطهر خود فرزندان رشید و برومندی را پرورش دادند تا الگوی بی‌بدیل و پر افتخار جوانان این مرز و بوم و نسل‌های آتی باشند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به خانواده محترم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه جنت الهی، هم‌نشینی با شهدا و حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان گرامی، صبر و اجر مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد
شهید محمدحسین نیرنگ متولد ۱۵ مرداد ۱۳۴۴ که در سن ۱۶ سالگی ۱۸ بهمن ۱۳۶۰ در جریان عملیات مولای متقیان در تنگه چزابه به فیض شهادت نائل شد.
برادرش محمدحسن نیز متولد ۲۳ دی ماه ۱۳۴۹ است که در سن ۲۰ سالگی ۵ تیرماه ۱۳۶۹ در جریان درگیری با اشرار مسلح براثر اصابت گلوله به پیشانی به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی