Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: با انجام بازی‌های خوب در ادامه مسابقات لیگ باید بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کرده و به همه ثابت کنیم که صدرنشینی‌مان اتفاقی نیست. - اخبار ورزشی -

 احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص صدرنشینی گل‌گهر در دو هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: ما در این دو هفته واقعا لیاقت صدرنشینی را داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از معدود تیم‌هایی بودیم که خیلی زود تمرینات‌مان را شروع کردیم و سخت کار کردیم تا به هدفی که داریم، برسیم.  خدا را شکر در این دو هفته هم بازی‌های با کیفیتی انجام دادیم و نشان دادیم که تیم قابل احترام و بزرگی هستیم و می‌توانیم کارهای بزرگ‌تری در ادامه لیگ انجام دهیم.

وی ادامه داد: صدرنشینی در دو هفته ابتدایی لیگ کار را برای ما سخت می‌کند و با انجام بازی‌های خوب در ادامه مسابقات لیگ باید بتوانیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم و به همه ثابت کنیم که صدرنشینی گل‌گهر اتفاقی نیست و در بازی‌های آینده لیگ هم روند خوب‌مان را ادامه خواهیم داد. 

هافبک تیم فوتبال گل‌گهر تصریح کرد: بازی بعدی ما  با فولاد خیلی سخت است، با تمرکز و قدرت مقابل  آنها بازی خواهیم کرد. برنامه ما این است که  بازی به بازی جلو برویم و فکر می‌کنم یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما مقابل فولاد خواهد بود،  ولی می‌توانیم با  تمرکز و تلاش زیاد دست پر از بازی خانگی‌مان  بیرون بیایم. نقاط ضعف و قوت  فولاد را می‌دانیم. آنها تیم باتجربه‌ای هستند، ما هم در این دو بازی نشان دادیم که تیم خوب و یک‌دستی هستیم.

زنده‌روح در پایان گفت: فصل سختی در پیش داریم. همه بازیکنان باید تلاش کنیم که دستورات کادر فنی را انجام دهیم و تیم گل گهر را به جایی که مدنظرمان هست، برسانیم. تیم ما لیاقت رسیدن به جایگاه خوب را دارد و امیدواریم امسال نسبت به سال گذشته جایگاه بهتری را در جدول بدست آوریم.

منشا: انگیزه کافی برای آقای گلی لیگ برتر را دارم/ نمی‌خواهیم توقعات را از گل‌گهر بالا ببریم

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال گل گهر سیرجان تیم فوتبال گل گهر سیرجان دو هفته گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!

به گزارش "ورزش سه"، لگد معروف کلینزمن به بشکه تبلیغاتی که در بیرون از زمین قرار داشت در زمان حضورش در بایرن مونیخ حالا به بخشی افسانه‌ای از تاریخ فوتبال این باشگاه تبدیل شده است.

این ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان حالا در گفتگویی درباره این اتفاق و جنونی که در آن زمان به او دست داده بود صحبت کرده است، اتفاقی که در رقابت‌های هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد و در خاطر هواداران بایرن ماندگار شد.

کلینزمن در گفتگو با درباره ناراحتی‌اش از این اتفاق و صحبتش با جووانی تراپاتونی که هدایت بایرن را برعهده داشت اظهار داشت:«من با گریه مقابلش ایستادم و گفتم استاد، متاسفم. نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد. سپس او به من گفت که همه چیز را فراموش کرده و مشکلی وجود ندارد. این اتفاقی است که از روی احساسات رخ می‌دهد. البته که پس از آن همیشه زیر نظر بودم.»

این اتفاق در بازی هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد. بایرن تحت هدایت تراپاتونی باید در خانه روبروی تیم قعر جدولی فرایبورگ بازی می‌کرد. آنها در نبردی نزدیک با بایرلورکوزن برای کسب عنوان قهرمانی بودند و اجازه هیچ لغزشی را نداشتند.

مشکل اینجا بود که بازی در دقیقه ۸۰ همچنان با تساوی بدون گل دنبال می‌شد. همین موضوع باعث شد که تراپاتونی تصمیم به تعویض کلینزمن بگیرد و این اتفاق او را عصبانی کرد. این بازیکن در حالی از زمین بیرون رفت که فحاشی می‌کرد و در نهایت به بشکه تبلیغاتی کنار زمین لگد محکمی زد.

او درباره این لگد گفت:«این لگد خیلی دردناک بود. آسیب جدی به مچ پایم زدم و به شدت خونریزی کرد. این اتفاق با بحث و درگیری به زبان ایتالیایی ادامه پیدا کرد و من و تراپاتونی مدام شروع به بحث کردیم. پس از بازی بلافاصله از تمامی اعضای تیم و همچنین از مربی در رختکن عذرخواهی کردم. این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد.»

با وجود اینکه بایرن و کلینزمن پس از این فصل راه‌شان را از یکدیگر جدا کردند اما باشگاه بایرن این تکه تاریخی از فوتبالش را تا امروز حفظ کرده است. این بشکه افسانه‌ای در حال حاضر در باشگاه بایرن قرار دارد.

دیگر خبرها

  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • حضور ۴۰۰ مهندس ایرانی برای ساخت یک سد | جزئیات شاهکار مهندسان ایرانی در پروژه اومااویا سریلانکا | ویدئو
  • ◄ چرا کرایه حمل و نقل بار ثابت ماند؟/ شاخص تن کیلومتر چه زمانی بروزرسانی می شود؟
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • خلاصه بازی آرسنال ۵ - ۰ چلسی؛ برد با چاشنی تحقیر و صدرنشینی + ویدئو
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده