Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-استاندار اردبیل گفت: ۱۳.۷ درصد مردم استان در طرح شهید سلیمانی مورد پایش و غربالگری قرار گرفتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از استانداری اردبیل،  اکبر بهنام‌جو ‌در  پنجمین نشست قرارگاه کرونای استانی و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در محل سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل ضمن قدردانی از بسیجیان و کارکنان بهداشتی و درمانی شرکت کننده در طرح حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در سه روز اول این طرح، 13.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصد مردم استان مورد پایش و غربالگری قرار گرفتند.

وی هدف از این طرح را شناسایی، بیماریابی، آگاهی بخشی، قرنطینه، آموزش و در مواقع لزوم ارجاع و درمان افراد مشکوک عنوان کرد و از عموم مردم استان خواست در این طرح مشارکت فعال داشته باشند.

آمادگی سپاه و بسیج برای اجرای طرح شهید سلیمانی در گیلان؛ بسیج ظرفیت‌ بی‌نظیری در اجرای طرح‌های بزرگ داردطرح «شهید سلیمانی» باید همانند قانون در تمام نقاط آذربایجان‌شرقی اجرایی شوداجرای طرح «شهید سلیمانی» تا فروردین 1400 در گیلان؛ 2000 پایگاه بسیج در اجرای طرح مشارکت دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز ضمن ارائه گزارشی از سفر به شهرستان‌های شمال استان در معیت استاندار اردبیل، بر لزوم رفع ابهامات و وظایف کمیته های شهرستانی در این طرح تاکید کرد.

کیت‌های آزمایشگاهی کرونا  بزودی توزیع می‌شود

حبیب‌زاده با اشاره به اینکه کیت‌های آزمایشگاهی کرونا تحت عنوان Rapid Test ازطریق وزارت بهداشت بزودی توزیع خواهد شد، افزود: به محض توزیع این کیت‌ها، انجام تست بصورت محله محور در کمترین زمان انجام و در محل، وضعیت بیماران احتمالی، تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: بیماران شناسایی شده ارزیابی و در صورت لزوم برای مراقبت و درمان بیشتر به نقاهتگاه ها ارجاع خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با اشاره به کمیته‌های موجود در این طرح، بر اهمیت نقش کمیته آموزش در ارائه راهنمایی و آموزش‌های لازم به خانواده‌ها و بیماران مشکوک تاکید کرد و افزود: در طول مدت برگزاری این طرح، 288 نفر از خانوارهای غربال شده و مشکوک علامتدار به مراکز درمانی استان و یا قرنطینه خانگی معرفی شدند.

این نشست که شامگاه امروز بصورت ویدئو کنفرانسی با مشارکت مسئولین شهرستانی و با حضور استاندار اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و اعضای ستاد در محل سپاه استان برگزار شد، ضمن ارائه گزارش سه روزه اجرای طرح توسط مسئولین سپاه و نواحی و مسئول کمیته آموزش، در خصوص تشریح رسانه ای ابعاد " هر خانه یک پایگاه سلامت " در طرح شهید سلیمانی، استفاده از ظرفیت صدا و سیما در تهیه گزارش‌ها و پخش کلیپ‌های آموزشی همکاری مردم با مجریان طرح و همچنین توزیع بروشورهای حاوی نکات و توصیه های بهداشتی برای خانواده های مشکوک شناسایی شده و قرنطینه خانگی، بحث و تبادل نظر شد.

انتهای‌پیام/131/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها

مجید کوهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پیش یابی نقشه های هواشناسی اردبیل حاکی از بارش و ناپایداری جوی در استان اردبیل طی هفته جاری است.

وی خاطرنشان کرد: براساس اطلاعیه و پیش بینی نقشه های هواشناسی استان اردبیل طی روزهای آینده و امروز بر مقدار ناپایداری افزوده شده و دمای هوا کاهش می یابد.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: همچنین طی امروز بارش باران و رگبار و رعد برق و گاهی تگرگ در سطح استان به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی تا صبح فردا ادامه دارد.

کوهی ادامه داد: براساس این اطلاعیه با خروج سامانه بارشی حاضر فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد تند تا گاهی نسبتاً شدید در مناطق مرکزی و جنوبی استان خواهد بود.

وی با تاکید بر توجه به هشدارهای سطح نارنجی هواشناسی و سطح زرد کشاورزی تصریح کرد: از پس فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با نفوذ زبانه‎‌های پرفشار سطح زمین و امواج کم دامنه تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی آسمان استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی تا اواخر هفته جاری ابری همراه با بارش باران توام با رگبار و رعد برق خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی اردبیل توصیه کرد؛ با توجه به تداوم بارش و فعال بودن سامانه های بارشی شهروندان از حضور در بستر رودخانه های فصلی، مسیل ها و مناطق مرتفع اجتناب کنند.

کد خبر 6096267

دیگر خبرها

  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • پیکر مرحوم رحیم پرواسی در اردبیل تشییع شد
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • تشییع پیکر هنرمند چهره پرداز اردبیلی «رحیم پرواسی»
  • ۸۵۵ زایر اردبیلی راهی سرزمین وحی می شوند
  • هفته بارانی پیش روی اردبیلی ها
  • تعیین تکلیف شدن عملیات ساخت و ساز اردوگاه شهید چمران در سامان
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل