Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جهاندیده از پرداخت کمک بلاعوض ماهانه یک میلیون ریالی به اعضای خانوار و جزییات این طرح خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد جهاندیده، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانوارها در شرایط شیوع بیماری کرونا و بند 12 مصوبه چهل و یکمین نشست ستاد ملی مدیریت کرونا، دولت برای حمایت جبرانی معیشت خانوارها، 2 طرح حمایتی را  در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه یکی از این طرح ها، پرداخت کمک بلاعوض یک میلیون ریالی به اعضای خانوار به صورت ماهانه است، اذعان کرد: کمک بلاعوض (ماهانه مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر یک از اعضای خانوار) از آذرماه تا پایان امسال به مدت چهار ماه، به سرپرست خانوار پرداخت می شود.

این مقام مسئول گفت: تعداد اعضای خانواده نیز با توجه به زمان پرداخت وام اول یعنی فروردین امسال درنظر گرفته می شود.

وی تاکید کرد: خانوارهای مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمدی ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی خانوارها بوده‌اند، تحت پوشش این طرح حمایتی قرار می گیرند.

 جهاندیده پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرست خانوار را دومین طرح حمایتی دولت برای جبران معیشت خانوارها اعلام و اضافه کرد: تمامی افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده اند و درآمد ثابت ندارند، می توانند متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی باشند.

وی تصریح کرد: افراد دارای درآمد ثابت از جمله کارمندان دولت، شرکت های دولتی یا نهادهای عمومی غیر دولتی، بازنشستگان، بیمه پرداز سازمان تامین اجتماعی یا سایر صندوق های بازنشستگی شامل این طرح نمی شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در ادامه با تشریح ساز و کار ثبت نام متقاضیان وام یک میلیون تومانی، گفت: سرپرستان خانوار از امروز سه شنبه چهارم آذرماه به مدت یک هفته کد ملی خود را از تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سرشماره 6369  فقط یک بار به صورت پیامک ارسال کنند.

وی ادامه داد: پس از پایان مهلت ارسال پیامک توسط سرپرست خانوارها ، یک هفته از 12 آذر تا 19 آذر، داده های اطلاعاتی پایش خواهد شد و از 20 تا 27 آذر به پیامک های دریافتی مشمول با سرشماره v.refah پاسخ داده می شود.

جهاندیده افزود: بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه یک میلیون تومانی با نرخ کارمزد 4 درصد واقساط 30 ماهه از یارانه معیشتی ماهانه خانوار کسر خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط خاص، محدودیت های اعمال شده و ضرورت رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا، شهروندان از مراجعه حضوری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و ادارات تابعه شهرستانی و سایر سازمانها و ادارات کل استانی خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: یک میلیون تومانی سرپرست خانوار اعضای خانوار کمک بلاعوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ عباس پورافغان، در جمع مدیران هلدینگ صنایع مس افق کرمان اظهار داشت: با توجه به توسعه صنعت مس در منطقه بیش از 6500 میلیارد ریال قراردادهاي فافق افزایش خواهد یافت. 

وی با اشاره به روند توسعه صنعت مس در استان کرمان گفت:با آغاز فعالیت مجتمع مس در آلو شرکت صنایع مس افق کرمان نيز با دارا بودن تجربه و نیروی انسانی متخصص همگام با شرکت ملی صنایع مس ایران فعالیت خود را با 5 قرارداد بزرگ خدماتی به مبلغ تقريبي 6500 ميليارد ريال آغاز نموده است. 

وی همچنین با بر شمردن ظرفیت های هلدینگ صنایع مس افق کرمان و شرکت های زیر مجموعه افزود: در حال حاضر در استان کرمان طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری این هلدینگ در دست اجرا قرار دارند که نشان از توان و همت والای این هلدینگ در ایجاد رشد و توسعه استان و ایجاد اشتغال پایدار در منطقه است.
 
وی ضمن تشریح فعالیت هاي هلدینگ در مجتمع مس در آلو اظهار داشت: شركت صنايع مس افق كرمان و شرکت های زیر مجموعه با توجه به توان فني و تخصصي خود در ارائه خدمات حمل و نقل، تامين نيروي انساني، بهداشت و درمان، فضای سبز و تامین غذا، خدمات فنی و تجهیز ماشین آلات سنگین فعالیت خود را آغاز نموده اندو دراين راستا تعداد زیادی نيروي انساني متخصص جذب و مشغول به كار می گردند.
 
پورافغان، افزود: تحقق توسعه همه جانبه در گرو استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در این صنعت است و در این باره با برنامه های هدفمند و حساب شده گام خواهیم برداشت. 

وی،افزود: با توجه به انجام پروژه های اکتشافی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران در سال جاری و افزايش میزان ذخایر مس کشور و همچنين با توجه به آغاز بهره برداري شركت ملي صنايع مس ايران از معدن مس سريدون  در نظر داریم از ظرفیت ایجاد شده در صنعت مس به خوبی استفاده نمائيم كه به طور حتم توسعه های آتی هلدینگ در زنجیره  مس پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان