Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن صبور، در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: متاسفانه بعد از گذشت سه روز از اجرای تعطیلی دو هفته ای در تهران، متوجه شدیم که هیچ برنامه ای برای تردد شبانه پرسنل داروخانه ها تعریف نشده است. یعنی کسانی که در داروخانه ها خدمت می کنند، مشمول جریمه منع تردد می شوند.

وی با اشاره به وجود ۳۰۰۰ داروخانه در استان تهران، افزود: متاسفانه هیچ کاری برای تردد پرسنل این داروخانه ها نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی از این داروخانه ها هر کدام ۲۰ نفر پرسنل دارند که مشکلاتی برای تردد شبانه آنها ایجاد شده است.

صبور ادامه داد: وقتی قرار است طرح و برنامه ای به این مهمی اجرا شود، حتما می بایست قبل از اجرا، مقدمات آن دیده شود. اما، بعد از گذشت سه روز از اجرای طرح تعطیلی دو هفته ای، روز گذشته سامانه ای را برای ثبت نام اعضای سازمان نظام پزشکی راه اندازی کرده اند که از امشب فعال می شود. در حالی که معلوم نیست برای سه شب گذشته تکلیف جریمه خودروها چه خواهد شد.

نایب رئیس انجمن داروسازان استان تهران، افزود: اما اینکه هنوز برای پرسنل داروخانه ها تدبیری اندیشیده نشده است، مشکلی است که باعث گردیده برخی داروخانه ها قبل از ساعت ۲۰ تعطیل کنند.

وی گفت: اصولا این مشکل برای همه داروخانه ها و به ویژه داروخانه های شبانه روزی که در جوار کلینیک ها و درمانگاه قرار دارند و می بایست باز باشند.

صبور با اشاره به ساعت ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح، افزود: داروخانه ای که در حومه تهران است، اما منزل داروساز یا پرسنل در مرکز شهر است، قطعا با جریمه مواجه می شوند.

نایب رئیس انجمن داروسازان استان تهران، ادامه داد: این وضعیت باعث شده تا مشکلاتی برای حضور پرسنل داروخانه ها ایجاد شود و همین مسئله در روند خدمات رسانی به مردم و بیماران، اختلال ایجاد می کند.

کد خبر 5079275

منبع: مهر

کلیدواژه: داروخانه ممنوعیت تردد ویروس کرونا آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی ایران پروتکل های بهداشتی سیما سادات لاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان بیمه سلامت تغذیه سالم دیابت سازمان غذا و دارو بیمه سلامت آنتی بیوتیک خواب اهدای خون داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار

به گزارش همشهری آنلاین، محسن هرمزی در مورد سرانجام مطالعات تغییر در اجرای طرح ترافیک در شهر تهران با تأکید بر اینکه ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران میراث دار کم و کاستی‌هایی هستیم، گفت: حوزه طرح ترافیک در سال‌های اخیر با توجه به مقتضیات زمانی به‌روزرسانی نشده است.

او با بیان اینکه در به‌روزرسانی طرح ترافیک قواعد را در سال جدید در دستور کار قرار دادیم؛ بگونه‌ای که موضوع به‌روز رسانی طرح ترافیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می شود، افزود: بعد از نهایی شدن تغییرات، طرح اصلاحی باید در نهادهای بالادستی مورد بررسی و تصویب قرار گیرد و بعد از آن نسبت به ابلاغ و اجرایی کردن طرح جدید اقدام می‌کنیم.

هرمزی با تأکید بر اینکه جزئیات تغییرات بعد از نهایی شدن به اطلاع شهروندان می‌رسد، اظهار کرد: اما باید بگویم که بر اساس مطالعات جدید یک طرح ترافیک خواهیم داشت و چیزی به نام طرح «زوج و فرد» نخواهیم داشت و همچنین قواعدی مبتنی بر حوزه برقی سازی را وضع می‌کنیم؛ یعنی خودروها و موتورسیکلت‌های برقی قابلیت تردد بدون محدودیت خواهند داشت. در محدوده بازار و منطقه ۱۲ نیز محدودیت‌هایی برای تردد موتورسیکلت‌های بنزینی ایجاد خواهد شد.

معاون حمل و نقل شهرداری تهران تصریح کرد: طرح جدید ترافیکی را به نحوی مدیریت خواهیم کرد که از شب مردگی خیابان‌ها کم کنیم؛ زیرا طرح ترافیک سال‌ها باعث شده که به شب مردگی خیابان‌ها کمک کند.

کد خبر 846951 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران طرح ترافیک

دیگر خبرها

  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • سپاهان دوباره به خاطر هوادارانش جریمه شد
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ بازیگر معروف | علت فوت زهره فکور صبور چه بود؟
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد