Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اصرار علاقه مندان گلف به دولت انگلستان قرار است زمین های گلف پس از یک ماه تعطیلی دوباره بازگشایی شود.

به گزارش ایسنا، باتوجه به شیوع کرونا و تعطیلی اکثر باشگاه ها و رقابت های ورزشی، دولت انگلستان تصمیم گرفته بود که باشگاه ها و زمین های گلف کشور را به مدت چهار هفته تعطیل کند. 

جرمی تاملینسون مدیر اجرایی گلف انگستان طی بیانه ای در خصوص تعطیلی یک ماهه گلف احساس تاسف کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمین های گلف که از ۱۵ آبان بسته شده بود قرار است در ۲ دسامبر (۱۲ آذر) بازگشایی شود. در همین خصوص سایت گلف انگلستان طی بیانه ای اعلام کرد:  زمین های گلف انگلستان بعد از چهار هفته تعطیلی در سراسر انگلستان  ۲ دسامبر بازگشایی خواهد شد.

تعطیلی زمین های گلف برای دولت انگلستان دردسرهایی را به همراه داشت. بسیاری از ورزشکاران به تعطیلی زمین های گلف اعتراض کرده و سعی داشتند که نظر دولت را تغییر دهند اما دولت انگلیس تاکید کرده بود که این کار یکی از اقداماتی است که برای کنترل کویید-۱۹ صورت می گیرد.

همچنین ورزشکاران اصرار داشتند که گلف یک ورزش در فضای باز بوده و به طور طبیعی باعث می شود که فاصله اجتماعی رعایت شود. حتی آنها معتقد بودند که گلف را می توان مطابق با چارچوب "بازی ایمن ، ایمن بمان" که توسط دولت انگلستان تصویب شده است پیگیری شود.

تصمیم برای اجازه از سرگیری گلف در حالی صادر شد که بیش از ۲۵۷ هزار نفر در اوایل ماه جاری طوماری را در خصوص  معافیت زمین های گلف از تعطیلی های همگانی امضا کرده بودند.

در این بین مسئولان گلف انگستان اظهار کردند که مزایای سلامتی ورزش گلف به صورت علمی ثابت شده  و مسئولان بهداشت عمومی می دانند که گلف با بی تحرکی جسمی مقابله می کند .

با این وجود صنعت گلف منتظر استقبال بازیکنان است و مسئولان انگلستان اطمینان دارند که می تواند طبق اصول بهداشتی این ورزش را پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گلف دولت انگلستان زمین های گلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذرگاه «کرم ابوسالم» بازگشایی شد

مقامات رژیم صهیونیستی از بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم(کرم شالوم) در مرزهای جنوبی غزه با اراضی اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق، به دنبال فشارهای جامعه بین‌المللی، رژیم صهیونیستی گذرگاه کرم ابوسالم مرز بین جنوب غزه و فلسطین اشغالی را باز کرد.

مقامات فلسطینی هنوز در این باره اظهار نظر نکرده‌اند.

گذرگاه کرم ابوسالم پس از حملات راکتی روز یک شنبه حماس به یک مقر فرماندهی اسرائیل که به کشته شدن ۴ نظامی اسرائیلی منجر شد بسته شده بود.

اسرائیل روز سه شنبه نیز با یورش به بخش فلسطینی گذرگاه رفح این گذرگاه راهبری را هم بست. کرم ابوسالم و رفح دو نقطه مرزی کلیدی برای انتقال کمکهای بشردوستانه به مردم غزه است.

صبح چهارشنبه مقامات مرزی و گمرکی غزه اعلام کردند که گذرگاههای رفح و کرم ابوسالم همچنان توسط اسرائیل بسته نگه داشته شده است.

گروههای امدادرسان هشدار داده‌اند که بسته بودن این گذرگاههای تشدید بحران انسانی در نوار غزه را به دنبال خواهد داشت جایی که صدها هزار نفر از فلسطینیها با کمبود شدید آب، غذا، پناهگاه، اقلام درمانی مواجه هستند.

سازمان هماهنگی اقدامات دولتی اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد که کامیونهای بشردوستانه وارد این گذرگاه شده و پس از انجام بازرسیهای امنیتی سفت و سخت به غزه روانه خواهند شد.

متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شب گذشته گفته بود که اسرائیل قول داده است گذرگاه کرم ابوسالم را در روز چهارشنبه بازگشایی کند.

مقامات صهیونیست و آمریکایی به این پایگاه خبری گفتند که عملیات در گذرگاه رفح در جریان تماس تلفنی بایدن و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در روز دوشنبه مطرح شد.

آکسیوس به نقل از یک مقام بلندپایه صهیونیست نوشت: «بایدن اما در حین این تماس، با تصرف گذرگاه رفح توسط اسرائیل مخالفتی نکرد».

این دو مقام آمریکایی با بیان اینکه بایدن عملیات کنونی صهیونیست‌ها را «نقطه شکست» در روابط با واشنگتن نمی‌بیند، اما هشدار دادند که اگر این عملیات گسترش یابد یا از کنترل خارج شود و نیروهای صهیونیست وارد شهر رفح شوند، این یک نقطه شکست خواهد بود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • وقتی اصفهان بهشت ارامنه بود!
  • گذرگاه «کرم ابوسالم» بازگشایی شد
  • 4 نکته درباره تعطیلی دفتر الجزیره در اسرائیل
  • (ویدئو) جنجال تبدیل کلیسای تاریخی به مسجد به دستور اردوغان
  • واگذاری ۱۰۴۵ قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر بم
  • واگذاری زمین به ۷۰ هزار مشمول جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در کشور
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب