Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در بیانیه این شورا آمده است: پنجم آذر ماه یکی از برگ‌های زرین دفتر قطور افتخارات انقلاب شکوهمند اسلامی و یادآور صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش بیست میلیونی در مقطع حساس و سرنوشت‌سازی است که نهال نوپای انقلاب اسلامی تازه پا گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه تصریح شد است: فراگیری تفکر و روحیه بسیجی، ضرورت امروزی؛ و گسـترش فـرهنـگ بـســیـج، رمــز اصـلـی حیـات و بقـاء و مـانـایـی انـقـلاب  و نـظـام اســلامی ایـران در کوران حوادث مختلف و در گردنه‌های سخت پیش رو  و مایۀ پیشرفت های متعدد کشور بوده و ما امروزه سخت نیازمند فراگیر شدن این نوع ســبـک زنــدگـی و نــگاه و تـفـکـر در سطح بین‌المللی برای مقابله با نظام‌های سلطه و استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل و رویارویی با مشکلات و در داخل نیز برای مبارزه با دشمنی‌ها و عبور موفقیت‌آمیز از  فـتنـه‌ها و آشـوب‌ها و ابتلاها و حوادث هسـتیم.

شورای هاهنگی تبلبغات اسلامی در این بیانیه یادآور شد: حضـور و خیـزش و جوشــش بـســیجیـان در بیش از ایـن چهـار دهـــه‌ از انقلاب اسلامی در درونمایۀ خود، برکت و بیداری را برای تمامی حقیقت جویان، عدالت خواهان و آزاداندیشان جهان به ارمغان داشته به طوری که در حال حاضر، کشورهای مسلمان و حتی آزاده جهان  با الگوبرداری از ساختار بسیج مستضعفان و تفکر و روحیۀ جهادی بسیج، گروه‌های مقاومت اسلامی راه اندازی کرده و همان‌طور که امروز شاهد آن هستیم، برادران مسلمان ما در اقصی نقاط جهان به ویژه در یـمـن،   لبـنـان، فـلسـطیـن، سـوریـه و عـراق با پیــروی از ایـن الگـوی کارآمـد و مـؤثـر به موفقیت های بزرگی نائل آمده اند و این است، طنـیـن فـریـاد رسـای فـرهـنگ و تـفکـر بســیـج که از آرزوی هـای دیـریـنــۀ امــام راحــل عظیــم الشــأن بوده که امـروز بـه دستان با کفایت خلف صالحشان، مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و با سرانگشت هدایت های روشنگرانه معظم له، در اقصی نقاط جهان به گوش می رسد.

در این بیانیه آمده است: از آغاز گسترش ویروس منحوس کرونا تا به امروز، حضور ایثارگرانه و مستمر بسیجیان جان برکف، این جهادگران واقعی عرصه‌های نیاز و ضرورت که مخلصانه به مدد مجموعۀ نظام بهداشت و سلامت کشور شتافته و در طرح ایران همدل و کمک‌های مؤمنانه، گوی سبقت را از دیگران ربوده که مایۀ افتخار و مباهات بوده و جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

این بیانیه می افزاید: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با گرامیـداشت سـالروز تـأسـیس بسیج مستضعفان و تبریک آن به خانوادۀ بزرگ بسیجیان و جامعۀ ایثارگران کشور، بـســیـج را  همیشـه  به عنوان بازوی توانمند و یار وفادار نظام اسلامی دانسـتـه که در طول سال های متمادی به عنوان همراهان همدل و یاوران صمیمی و همیشگی این شورا در برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملی و عمومی کشور و یار صادق در امـر بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کرده است.

به گزارش ایرنا، امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، پنجم آذرماه ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را صادر کردند؛ از آن روز در تقویم رسمی کشور پنجم آذرماه روز بسیج مستضعفان و از  ۲۹ آبان تا پنجم آذر ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز بسیج مستضعفان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز بسیج مستضعفان سازمان بسیج مستضعفان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز بسیج مستضعفان سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور انقلاب اسلامی بسیج مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • برگزاری «هفته هنر انقلاب» مایه دلگرمی هنرمندان است/یک پیشنهاد مهم
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی