Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:30:14 GMT

تولید پهپاد هیبریدی پرسرعت دوربرد برای حمل بار

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۵۰۵۵

تولید پهپاد هیبریدی پرسرعت دوربرد برای حمل بار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، پهپاد یادشده که تریفان ۲۰۰ نام دارد، دارای یک کابین مستقل برای حمل بار است و تولید و تکمیل آن حاصل ۵ سال کار و تلاش است. پیش از این نمونه برقی این پهپاد که می‌توانست مسافت کمی را طی کند، تولید شده بود.

تریفان ۲۰۰ که به صورت خودران طراحی شده، علاوه بر موتور دیزلی دارای یک باتری ۱۸۰ کیلوواتی نیز هست و می‌تواند حداکثر ۲۲۷ کیلوگرم بار را در مسافتی ۳۷۰ کیلومتری جابجا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداکثر سرعت مدل برقی و مسافربری این پهپاد با ظرفیت حداکثر شش سرنشین ۵۵۵ کیلومتر در ساعت است و مشخص نیست آیا مدل باری پهپاد یاد شده می‌تواند با چنین سرعتی حرکت کند یا خیر.

پهپاد یادشده در مقایسه با هواپیماها و هلیکوپترهای عادی تا ۳۵ درصد سازگاری بیشتری با محیط زیست دارد و آلایندگی آن کمتر است. دو فن بزرگ در کنار دو بال و یک فن کوچک در پشت برای تسهیل حرکت و نشست و برخاست این پهپاد در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5078600

منبع: مهر

کلیدواژه: پهپاد خودروهای هیبریدی ایالات متحده امریکا ویروس کرونا شرکت دانش بنیان نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحقیقات علمی تولید دانش بنیان واکسن کرونا فناوری نانو حاکمیت سایبری گوگل فیس بوک آزمایشگاه تسهیلات موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و ساکنان این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مجتبی صارمی با تأکید بر تسریع در اجرای طرح های ابلاغی لرستان از طرف وزارت متبوع افزود: تأمين پوشش ارتباطی دیگر روستاهای واجد شرایط در این خصوص در دست اقدام است.

در ادامه جلسه نبی الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و نمایندگان اپراتور همراه اول برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های ابلاغی را مطرح کردند که تصمیمات لازم برای رفع موارد مطرح شده و تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • احتمال جنگ روسیه و غرب در پی ارسال موشک‌های دوربرد به اوکراین
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد