Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوشریف گفت:ما باید به عنوان مومنین در برابر سیاستهای استکباری در جهان متحد شویم آزادی مردم فلسطین و مردم جهان و منطقه هدف اساسی ماست‌ اما امروز جهان و منطقه از سوی طاغوت اداره می شود.از مردم می خواهیم با این ائتلاف علیه شیطان با استکبار مقابله کنند و با مقاومت حکومتی تشکیل شود که تمام حقوق مستضعفان را برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوشریف: در جهان عرب حکام کشورهای اسلامی در ظاهر مسلمان هستند/ امروز حکومت فراعنه علیه مظلومان و مسلمانان است

ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی در ادامه اجلاسیه جهانی مسضعفین گفـت: ما به تمامی ادیان و تمامی امامان ایمان داریم و هیج فرقی بین رسولان قائل نیستیم، ما می گوییم تمامی ادیان برای احقاق حق برای مبارزه با باطل باید متحد شوند که در قرآن کریم به آن اشاره شده است.    وی با بیان اینکه  ۱۳۳ بار اسم حضرت موسی آمده است و اسم پیامبر ۵ بار آمده است افزود: داستان حضرت موسی ۳۶ بار در قرآن کریم آمده است، داستان ایشان مبارزه علیه فرعون و طرفداری از مستضعفان است اما امروز نتانیاهو با فرعونیان برای سرکوب مستضعفین متحد شده است.   نماینده جنبش جهاد اسلامی ادامه داد: حتی مسیحیان انجیلی در اصول و مبانی بر اساس آن باید در خدمت مستمندان باشند نه در خدمت مستکبران، اما ترامپ به فکر منافع خود است و طرفدرگار حق نیست.   ابوشریف با اشاره به فساد حکومت های عربی چون بحرین و امارات گفت: در جهان عرب حکام کشورهای اسلامی در ظاهر مسلمان هستند اما هیچ بویی از اسلام نبرده اند.  شاهد ائتلافی در جهان بین حکام ظالم هستیم و آنها هیج حقوقی را برای مردم در نظر نمی گیرند و این همان حرکت و سیاستی است که آمریکا و کشورهای غربی خواهان آن هستند.   وی با بیان اینکه پشت پرده عادی سازی این حرکت روشن است، گفت: این ائتلاف بین رژیم هایی هست که می خواهند صندلی خود را حفظ کند.   نماینده جنبش اسلامی افزود: دین یهود به این شکلی که امروز نمایش داده می شود نیست. امروز دین فراعنه علیه مظلومان است. مسلمانان هم به این موضوع گرفتار شده اند، حکام مسلمان نیز به جنین دردی مبتلا شده اند. ۱۴ میلیون فلسطینی هستیم که ۱۰۰ سال است بهای سیاستهای استکباری غرب را پرداخت می کنیم و دین را بازیچه دست خود کرده اند تا مردم را از حقوق خودشان دور کنند.   ابوشریف گفت:ما باید به عنوان مومنین در برابر سیاستهای استکباری در جهان متحد شویم آزادی مردم فلسطین و مردم جهان و منطقه هدف اساسی ماست‌ اما امروز جهان و منطقه از سوی طاغوت اداره می شود.از مردم می خواهیم با این ائتلاف علیه شیطان با استکبار مقابله کنند و با مقاومت حکومتی تشکیل شود که تمام حقوق مستضعفان را برگرداند.   انتهای پیام/    

منبع: دانا

کلیدواژه: جهان و منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است

شیخ خلیل افرا عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در گفت وگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با اشاره به جایگاه امام صادق(ع) میان مذاهب اسلامی، اظهار داشت: امام صادق و امام باقر علیهما السلام به درجات مجتهد مطلق رسیده بودند که در نزد اهل سنت دارای جایگاه ویژه ای بوده و هستند؛ ایشان خدمات ارزنده ای به مذاهب اسلامی داشته اند.

شیخ افرا، افزود: یکی از علماء اهل سنت کتابی به نام "العلماء و الحکام" را مرقوم کرده است که در این کتاب اسامی بسیاری از علما را ذکر کرده و در رأس این علما نام امام جعفر صادق علیه السلام ذکر شده است در حالی که عبدالعزیز بدری از علمای اهل سنت هستند.

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: امام ابوحنیفه، امام شافعی، امام احمد بن حنبل و امامان دیگر اهل سنت به عنوان مرجع تقلید برای مسلمانان اهل سنت تلاش کرده اند، اما یکی از بزرگوارانی که در اعلمیت و دانش و خدمت به مسلمین و اسلام معروف است، امام جعفر صادق علیه السلام است و همچنین ما باید به پیامبر اسلام صلوات الله علیه و بعد از ایشان به اهل بیت علیهم السلام اقتدا کنیم، زیرا آنان مرجع برای امت اسلام هستند.

نایب رئیس شورای روحانیت اهل سنت بوشهر در پایان تأکید کرد: بزرگان ما می فرمایند، اگر شما به دنبال دین و علم هستید به گذشتگان رجوع کنید، امام جعفر صادق علیه السلام برای تمام مسلمانان مورد احترام خاص هستند.
 
انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کشتی گیر آمریکایی: بسیاری از دانشجویان آمریکایی به اسلام گرویدند
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • مسئله فلسطین، چالش مشترک جهان اسلام است
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در برخورد با جنگ غزه در تاریخ ثبت خواهد شد
  • مصائب فلسطینیان خواهد گذشت، اما چگونگی نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در تاریخ ثبت می‌شود
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • امام صادق(ع) آغازگر جهاد در عرصه فقه و تربیت جامعه اسلامی بود
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است