Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل مسلمی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جلساتی با اصناف استان و شهرستان ها انجام و اطلاع رسانی های لازم به اتاق اصناف و اعضای تحت پوشش اتحادیه‌های مربوطه در خصوص تبیین جزئیات اجرای ممنوعیت های کرونایی برگزار شد.

وی یادآورشد: برای اجرای هرچه بهتر مقررات و مدیریت لازم، شهر زنجان به ۶ مسیر و منطقه تقسیم بندی و در هریک از آنها اکیپ‌هایی مستقر شدند که بر همین اساس ۳۲ اکیپ مسوولیت نظارت بر اجرای صحیح ممنوعیت و محدودیت های کرونایی را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمی اظهار داشت: اکیپ های تشکیل شده از آغاز اعمال محدودیت ها بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ واحد صنفی را بازرسی کردند که بر همین اساس برخی از کسبه نیز واحدهای خود را تعطیل نکرده بودند که در همین راستا یک هزار و ۱۰۰ اخطار و تذکر شفاهی به آنها ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: از ابتدای آذرماه جاری تاکنون ۲۵ واحد صنفی نیز در زنجان پلمب شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا قرنطینه اصناف زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قرنطینه اصناف زنجان ویروس کرونا قرنطینه اصناف زنجان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون خدمات شهری شهرداری کازرون گفت: ۲ واحد صنفی متخلف که با سد معبر برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده بودند پس از بی توجهی به اخطار‌های شهرداری، با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکاری نیروی انتظامی پلمب شدند.
محمدعلی برزویی افزود : مراحل قانونی تعدادی دیگر از واحد‌های صنفی به دلیل تخلف سد معبر در حال پیگیری است.
وی از کسبه‌ها خواست برای رفاه حال شهروندان و با رعایت قوانین با نیرو‌های سد معبر شهرداری همکاری‌ کنند.
طبق تبصره یک بند ۲ ماده ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط بازاریان  برعهده شهرداری بوده و سد معابر عمومی ، اشغال و استفاده غیر مجاز از پیاده روها، میدان‌ها، پارک‌ها و باغ‌های عمومی برای کسب و سکونت ممنوع است.

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان