Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@15:23:17 GMT

دفاع تمام قد یک پرسپولیسی از فرهاد حمیداوی

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۵۶۶۵

دفاع تمام قد یک پرسپولیسی از فرهاد حمیداوی

بازی تیم های پیکان و شهرخودرو که روز شنبه به خاطر بارندگی نیمه کاره ماند یکشنبه و در ادامه تبدیل به یک بازی پرحاشیه و جنجالی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حواشی مربوط به اتفاقات بازی تیم های پیکان و شهرخودرو که در نهایت با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید کماکان ادامه دارد.بعد از مصاحبه های دو مربی بعد از بازی و انتشار بیانیه های باشگاه ها ، حسین بادامکی سرپرست پرسپولیسی شهرخودرو دیشب روی خط برنامه آمد و درباره اتفاقات این بازی گفت:

” تیم ما شرایط خوبی داشت و بازی را خوب شروع کرد اما آن بارندگی شدید روی بازی تیم ما تاثیرگذار بود و از روند آرمانی دور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین بادامکی افزود:

” متاسفانه روز یکشنبه اتفاقاتی که افتاد به ضرر ما بود. یکی از آن ها صحنه ای بود که پنالتی نبود و داور به سود حریف سوت زد. در این صحنه بازیکن ما ایستاده بود و بازیکن پیکان پرید هوا و زمین خورد. متاسفانه اتفاقاتی بعد از گل افتاد که تیم ما را اذیت کرد. شرایط عادی نبود. من با تارتار بازی کرده بودم و با کادرفنی شان آشنا هستم. فکر می کنم آقای تارتار چون تازه اومده بودند دوست داشتند سه امتیاز را هرجوری هست حفظ کنند. این اتفاقاتی روی تیم ما تاثیرگذاشت و از طرفی مصدوم هم داشتیم.”

بادامکی در ارتباط بابیانیه باشگاه پیکان و صحبت هایی که در مورد دخالت فرهاد حمیداوی در مسایل فنی تیم در زمان بازی مطرح شده گفت:

” نمی دانم این صحبت ها از کجا نشات می گیرد اما ناجوانمردانه است. آقای حمیداوی مالک باشگاه است و از جیبش هزینه می کند ،طبیعی است که دلش برای باشگاه بسوزد. این حرص و جوش خوردن ها طبیعی است و چنین صحبت هایی که می شود به روح ورزش آسیب می زند. ایشان حق دارد برای تیمش نگران باشد چراکه دوست دارد تیمش برنده باشد.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد حمیداوی شهر خودرو فرهاد حمیداوی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • صعود شیرین یک پرسپولیسی دور از پرسپولیس
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)