Web Analytics Made Easy - Statcounter

فواد خداکرمی مدیر حراست و امور محرمانه نیروگاه رامین اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور ارتقای سطح آگاهی کارکنان در مواجه با آثار مخرب فرقه ضاله وهابیت، کارگاه آموزشی یک روزه ویژه کارکنان شاغل در این نیروگاه برگزار شد.

او بررسی تاریخ پیدایش و نگرش فرقه‌های انحرافی از جمله؛ صهیونیست، وهابیت، بهائیت، شیطان پرستی و همچنین ارائه چهره واقعی و آثار اقدامات و اثرات شوم این فرقه‌ها در جهان به ویژه خاورمیانه را مهمترین محور‌های این کارگاه آموزشی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خداکرمی سیاست‌ها و شیوه نفوذ این گروه‌ها در افکار عمومی و لایه‌های مختلف جامعه که از طریق نشست ها، ایمیل‌ها و سایت‌ها و شبکه‌های ماهواره ای، تبلیغ افکار و عقاید به صورت جعل احادیث و روایت‌های اسلامی و شیعی و همچنین نحوه ایجاد شبهات و انحرافات دینی از طرف این فرقه‌ها را نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این کارگاه برشمرد، اظهار کرد: با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی درصدد هستیم تا به مبارزه با نفوذ این افکار در جامعه بویژه در فضای مجازی بپردازیم.

مدیر حراست و امور محرمانه نیروگاه رامین اهواز بیان داشت: برای همه کارکنان این نیروگاه که در این دوره آموزشی شرکت کردند، گواهینامه مربوطه صادر خواهد شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرقه ضاله وهابیت شیطان پرستی تهاجم فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره ریما رامین فر ۳۰ سال قبل (فیلم)



منبع:پیج hashiyeh_top

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم) تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم) ترسیم بی‌نظیر چهره رونالدو روی شیشه (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید | بانیان فرقه بهائیت آغازگر کشف حجاب در ایران
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • چهره ریما رامین فر ۳۰ سال قبل (فیلم)
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد