Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@06:38:38 GMT

آزادی 95 زندانی غیرعمد به کمک بسیج اصناف البرز

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۶۰۵۲

آزادی 95 زندانی غیرعمد به کمک بسیج اصناف البرز

علی ترکاشوند، رئیس بسیج اصناف استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: از ابتدای آغاز شیوع بیماری تا کنون اقدامات متعددی توسط صنوف مختلف در حوزه کمک به جامعه انجام شده است، در این میان می‌توان به کمک‌های مومنانه، بخشش اجاره مغازه، تولید ماسک، ضدعفونی پاساژها و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.

رئیس بسیج اصناف استان البرز بیان کرد: در راستای تولید ماسک 90 کارگاه توسط صنوف استان البرز راه اندازی شده است؛ با تهیه 70 میلیون متر پارچه روزانه یک میلیون و 200 هزار عدد ماسک در این استان تولید می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در ابتدای شیوع بیماری با کمبود ماسک مواجه شده بودیم، ادامه داد: با توزیع این تعداد از ماسک موفق شدیم به کاهش قیمت ماسک در سطح جامعه کمک کنیم، همچنین ماسک تولیدی به استان‌های همجوار نیز ارسال می‌شود.

ترکاشوند تصریح کرد: از دیگر اقدامات این مجموعه که همزمان به هفته بسیج اجرایی می‌شود آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که توسط خیرین صنوف مختلف در دستورکار قرار گرفت.

به گفته وی طی برنامه ریزی‌های انجام شده و جمع آوری کمک خیرین 95 زندانی در البرز همزمان با میلام امام حسن عسگری (ع) از بند آزاد خواهند شد و به آغوش خانواده‌های خود باز می‌گردند.

انتهای پیام/ج

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس لشکر سلیمانی ها علی ترکاشوند بسیج اصناف البرز آزادی زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه متفاوت به معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، بانوی آموزگار یزدی مبلغ ۵ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.
این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: من یک سالی است که در شغل آموزگاری در یکی از مدارس استان یزد مشغول به خدمت شده ام و تصمیم گرفته تا در روز معلم برای قدردانی از یکی از معلمانم که زحمت بسیاری را برای من کشیده و چندی پیش نیز پیگیر برپایی پویش کمک به آزادی زندانیان در مدرسه بود هدیه‌ای متفاوت به وی بدهم تا در خاطر او همیشه به سبزی یادگار بماند، از همین رو مبلغی را در حد توان جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کرده و فیش واریزی به همراه گواهی وصول وجه صادره از این ستاد را به وی اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • هدیه متفاوت به معلم
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر