Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی دادفر در خصوص اینکه با انتشار نامه‌ای خطاب به وزیر ورزش  به نظر می‌رسد مجموعه ذوب‌آهن ناراحت است، اظهار داشت: متاسفانه در یکی دو روز اخیر گفته می‌شود؛ اشتباهات داوری در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر اما این اشتباهات برای ذوب‌آهن به دو فصل قبل که امیدنمازی به واسطه داوری نتایج خوبی کسب نکرد، بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دادفر در مورد اینکه آیا معقتد است قصد و غرضی وجود دارد، گفت: نمی‌گویم دست‌هایی در کار است اما اگر این اشتباهات یک هفته به ضرر شما باشد و هفته بعد نباشد، می‌توان آن را نادیده گرفت. وقتی بررسی می‌کنیم و می‌بینیم این اشتباهات هفته اول و دوم لیگ امسال و هفته‌های پایانی فصل گذشته به صورت سریالی وجود داشته نمی‌توانیم بگوییم اتفاقی است. ما از این اشتباهات متضرر شدیم و فصل قبل حتی خطر سقوط را احساس کردیم.

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه چه خواسته‌ای دارند، عنوان کرد: درخواست ما این است که سیستم کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران بیاید. نمی‌دانم چه گره و مشکلی جود دارد که فدراسیون مقابل ورود VAR مقاومت می‌کند. اگر این سیستم وارد فوتبال ما بشود بسیاری از این مشکلات برطرف می‌شوند. در بازی با ماشین سازی داور در صحنه اخراج 20-30 متر فاصله داشت و کمک داور او نیز همین مقدار و شاید هم بیشتر فاصله داشت. اگر VAR وجود داشت این اتفاق نمی‌افتاد.

وی افزود: الان گفته می‌شود تمایلی بر بودن یا نبودن سیستم کمک داور ویدئویی نیست اما اگر VAR‌به فوتبال ایران بیاید بسیاری از این شائبه‌ها حتی در مورد فدراسیون فوتبال که این روزها انگشت اتهام به سویش است، برطرف می‌شوند. آمدن VAR می‌تواند به سلامت مسابقات کمک کند. ما الان با 2 امتیاز رده دهم جدول هستیم اما اگر 6 امتیاز را گرفته بودیم تیم اول یا دوم بودیم. این تفاوت برای تیم ذوب‌آهن که کارگران کارخانه برای آن زحمت می‌کشند و انتظار دارند حاصل دسترنجشان را ببینند خیلی مهم است.

دادفر در گفت‌وگو با تهران ورزشی و در پاسخ به این سوال که آیا این هفته ذوب‌آهن بازی می‌کند، گفت: این هفته قطعا بازی خواهیم کرد اما از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیر شکایتمان به وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال هستیم. ضمن اینکه درخواست فرجام به کمیته انضباطی دادیم تا همانطور که تمامی کارشناسان درست نبودن اخراج وحیدمحدزاده را تایید کردند، این کمیته رای به برائت بازیکن ما بدهد تا بتوانیم از او دربازی مقابل پیکان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یگ برتر دادفر مدیررسانه ذوب آهن کمک داور ویدئویی فدراسیون فوتبال وزیر ورزش ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بعد از مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با فدراسیون فوتبال، زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی به دلیل اظهارات خود بعد از بازی آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان، به کمیته انضباطی فراخوانده شد. فدراسیون فوتبال این خبر را در ساعت پایانی روز 12 اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این در حالی است که او همان شب به همراه تیم خوزستانی از اراک به خوزستان بازگشت.  روزهای بعد از این با تعطیلات و ایام آخر هفته همزمان شد. ضمن اینکه شاگردان ویسی در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ باید مقابل تراکتور بگیرند.

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

با توجه به حساسیت مسابقه و جایگاه نماینده خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همچنین دوری مسیر، باشگاه فولاد با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی انجام داد. بعد از انجام این مذکرات مقرر شد که ویسی بعد از بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ با تعیین تاریخ جدید رسیدگی توسط کمیته انضباطی به این مرجع قضایی فوتبال رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ویسی را به علت نقض ماده 71 مقررات انضباطی فراخوانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد