Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی از کاندیدای انتخابات فدراسیون بدنسازی از تاخیر به وجود آمده در برگزاری مجمع برای تخریب رقبا استفاده می کنند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون بدنسازی با توجه به پروسه طولانی که تاکنون طی کرده، هر روز حاشیه جدیدی را به خود می بیند. این فدراسیون که از خردادماه سال جاری با بازنشستگی ناصر پورعلی فرد با سرپرستی محمدتقی امیری خراسانی ادامه کار می دهد، هنوز بعد از گذشت 6 ماه در بلاتکلیفی به سر می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اینکه روسای هیات های استانی و دیگر اهالی رشته های زیرمجموعه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، بارها از وزارت ورزش خواهان برگزاری هر چه سریعتر انتخابات بودند، اما فعلا کرونا روند برگزاری مجمع را متوقف کرده است.

اما برخی از کاندیدا که هنوز تکلیف تایید صلاحیتشان هم مشخص نشده، این روزها به هر نحوی قصد تخریب رقبا و شلوغ کاری در فضای انتخاباتی را دارند. از لایو گذاشتن در اینستاگرام و خط دادن به افراد خارج از ایران برای مصاحبه رسانه های بیگانه تا نامه نگاری های بی دلیل با دبیر و رییس مجمع؛ این ها اقداماتی است که جامعه پرورش اندام را هم از ادامه فضای ملتهب موجود مایوس کرده است.

جالب اینکه این کاندیدا هنوز تایید صلاحیت خود را از نهادهای ذیربط دریافت نکرده و گویا قصد دارد حتی در صورت تایید صلاحیت هم به سود یکی دیگر از کاندیدا کنار برود. در واقع او وظیفه ملهتب کردن فضای انتخابات و تخریب رقبا را برعهده دارد تا بلکه چند رای بیشتر به کاندیدای مدنظرش در صندوق ریخته شود.

در این میان به نظر می رسد مسئولان وزارت ورزش و نهادهای نظارتی دیگر باید به ماجرا ورود کرده و جلوی خرابکاری در انتخابات بدنسازی را بگیرند. البته بدون شک فراهم کردن فضای برگزاری انتخابات بیش از هر چیز می تواند باعث پایان این حاشیه ها شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات

مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری در گفت‌وگویی، با اشاره به برگزاری جلسات جبهه پایداری برای دور دوم اتنخابات خاطرنشان کرد: تلاش ما این است که همان فضای وحدت با شورای ائتلاف که در دور اول وجود داشت را ادامه بدهیم و بعید است که وحدت دور اول در این دور، بهم بخورد.

به گزارش فارس، متقی فر تصریح کرد: سعی می‌کنیم فضای وحدت را در دور دوم انتخابات تقویت بکنیم. سخنگوی جبهه پایداری درپایان گفت: صحبت‌هایی کرده ایم که این فضای وحدت را نسبت به دور قبل به صورت گسترده‌تر دنبال بکنیم و لیست انقلابی تری را در دور دوم خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳