Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، گشت‌های تاکسیرانی با کاور رعایت پروتکل بهداشتی در تقاطع‌ها و خیابان‌های اصلی شیراز مشاهده شده‌اند که در زمینه نظارت بر رعایت بهداشت تاکسی‌های شهری فعالیت می‌کنند.

مسعود حسن شاهی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا تمهیدات بهداشتی در این زمینه اتخاذ کرده، افزود: با توجه به وضعیت قرمز شهر شیراز از از روز گذشته گشت‌های ویژه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تاکسی‌های سطح شهر به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن شاهی با اشاره به اینکه در طی این مدت گزارشاتی مبنی بر عدم رعایت پروتکل توسط سرنشینان درتاکسی گزارش شد و در کمیته انضباطی با آنها برخورد شده، افزود: اما در عین حال تصمیم گرفتیم برای حفظ سلامت عموم شهروندان با ایجاد گشت بهداشتی موارد تخلف در مورد نحوه رعایت پروتکل بهداشتی در تاکسی‌ها به صورت ویژه بررسی شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شیراز افزود: مواردی همچون نزدن ماسک، سوار کردن سه سرنشین در عقب خودرو از جمله موارد عدم رعایت پروتکل بهداشتی است.

حسن شاهی خاطر نشان کرد: از عموم شهروندان و مسافرین تاکسی‌ها تقاضا می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به قطع زنجیره ابتلاء کمک کنند.

حسن شاهی افزود: از رانندگان تاکسی خواسته شده به هیچ عنوان برای سوار کردن مسافر سوم در عقب خودرو توقف نکنند و از مسافرین نیز درخواست می‌شود از این مورد ممانعت و خود نیز برای حضور در تاکسی دارای دو سرنشین در صندلی عقب اصرار نکنند.

کد خبر 5079443

منبع: مهر

کلیدواژه: تاکسی ویروس کرونا ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد رعایت پروتکل حسن شاهی تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی