Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:18:26 GMT

۱۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در کرمان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۶۸۲۵

۱۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در کرمان توزیع شد

به گزارش ایرنا، سردار حسین معروفی روز سه شنبه در حاشیه مرحله سوم کمک مومنانه در حسینیه ثارالله کرمان افزود: امروز فاز دوم از مرحله سوم کمک های مومنانه در هفته بسیج انجام می شود که با مراحل قبل تفاوت دارد و در این فاز علاوه بر کمک های معیشتی در حوزه های اشتغال و ازدواج آسان، جهیزیه و آزادی زندانیان غیرعمد نیز برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این مرحله از کمک مومنانه با هماهنگی بین سپاه و بسیج، آستان قدس رضوی و بنیاد علوی انجام می شود که هر بسته معیشتی بین ۳۵۰ تا ۳۷۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: این بسته ها شامل برنج ایرانی و هندی، حبوبات، سویا، چای، ماکارونی، روغن و رب گوجه فرنگی و ۶۵۰ کیسه آرد (مختص جنوب کرمان ) می شود که در میان افراد نیازمند توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۶۲ هزار خانواده نیازمند شناسایی شده است بیان کرد:  توزیع در این مرحله با مراحل قبلی متفاوت است و کمک ها در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا به صورت محله محور و پایگاه محور و در جاهایی که فشار ویروس کرونا موجب آسیب دیدن معیشت مردم شده است، انجام می شود.

سردار معروفی تاکید کرد: برنامه ریزی و اجرای کمک های مومنانه تا زمانی که  مردم درگیر ویروس کرونا هستند ادامه دارد و  توزیع این کمک ها با حفظ کرامت بین افراد نیازمند انجام می شود.

وی افزود: اصرار داریم خیرین در این کار خداپسندانه شرکت کنند و آمادگی داریم تا کمک های خیرین را همانگونه که تمایل دارند بین نیازمندان توزیع کنیم.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کمک های مردمی هفته بسیج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کمک های مردمی هفته بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان کمک های مردمی هفته بسیج اخبار کنکور انجام می شود کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد

سینا بنی اسد گفت: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می کنند.

وی افزود: فورا دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر شد. 

دادستان عمومی وانقلاب ماهان تصریح کرد: سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

وی ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و ۲ متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده اند، صادر شده است.

بنی اسد با اشاره به اینکه طبق ماده ۸ قانون مبارزه با مواد مخدر، مجازات های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد، گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد.

دادستان عمومی وانقلاب ماهان گفت: از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی متلاشی شد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران