Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدا و سیمای فارس با تولید و پخش برنامه های متنوع با موضوع کرونا همراه و همدل با مردم برای شکست این ویروس منحوس گام برمی دارد .

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس با بیان این مطلب گفت: از ابتدای اسفند ۹۸ تا پایان مهر ۹۹ بیش از هزار ساعت برنامه با موضوع کرونا در زمینه های اطلاع رسانی ، آموزش و تفریح و سرگرمی به همت برنامه سازان این شبکه در حوزه‌های مختلف صدا،سیما ،خبر و فضای مجازی با حضور پزشکان ، متخصصان و کارشناسان تهیه و پخش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 سهرابی افزود : در این مدت تولیدات مختلفی در قالب برنامه های زنده و ضبطی، میان برنامه های آموزشی ،زیرنویس ،نمایش های کوتاه رادیویی و بسته های صوتی در نظر گرفته شده که تمامی این تولیدات با موضوع کرونا و تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و پیشگیری از ابتلا به ویروس بوده که بر اساس نظرسنجی های انجام شده این مرکز توانسته است نقش موثری در آگاهی بخشی، آرامش بخشی و امید افزایی در جامعه ایفا کند . مدیرکل صداوسیمای فارس گفت : در حوزه سیما بیش  از 300 هزار دقیقه برنامه ؛ در حوزه صدا بیش از 27 هزار دقیقه ؛ در حوزه خبر بیش از 6 هزار دقیقه و در حوزه فضای مجازی بیش از دوهزار و230 دقیقه برنامه تولید و پخش شده است . وی گفت: بیان احکام شرعی با موضوع کرونا ، تولید بسته های موشن گرافی با موضوع "کرونا را جدی بگیریم" ، ایجاد آرشیو کلاس های درسی شبکه آموزش در وبسایت فارس همراه با تولید آثار موسیقیایی و برگزاری پویش های مختلف "سپاس پرستار" و " هر دانش آموز یک سفیر سلامت " از دیگر آثاری بوده که در این مدت تهیه و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است . مدیرکل صدا و سیمای فارس همچنین با اشاره به تشکیل قرارگاه رسانه‌ ای سلامت حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام در فضای مجازی با مشارکت دیگر دستگاه های فعال استان به منظور هم افزایی و تبادل تولیدات از انتشار و پخش کلیپ، موشن گرافی و اسلایدهای آموزشی با محوریت قرارگاه سلامت شاهچراغ و گروه‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انعکاس تلاش‌های مومنانه خیران سلامت، تشکل‌های مردمی ،جهادگران سلامت، خدام آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام خبر داد و افزود :تبیین مصادیق بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حرکت های خیرخواهانه و مومنانه مردم شیراز در زمینه بخشش کرایه ماهانه کسبه از سوی مالکان ، بخشش و تخفیف کرایه کسبه از سوی آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام از طریق تولید و انتشار عکس نگاشت در فضای مجازی از دیگر اقدامات صدا و سیمای مرکز فارس در این ایام بوده است. سهرابی با اشاره به اهمیت بازتاب اقدامات استان درخصوص این بیماری منحوس در شبکه های ملی تصریح کرد: این مرکز در حوزه های سیما ، صدا ، خبر و فضای مجازی تلاش کرده است که حضور جدی در شبکه های ملی داشته باشد که در این خصوص توفیقات خوبی کسب شده است . مدیرکل صداوسیمای فارس با اشاره به تعطیلی دو هفته ای استان با هدف قطع زنجیره انتقال این ویروس گفت : برای خدمت بیشتر و بهتر رسانه ای به مخاطبان ؛ صداوسیما با تغییر جدول پخش برنامه ها تلاش می کند در این ایام در سه بخش اطلاع رسانی ، تفریح و سرگرمی و آموزش بیش از پیش در خدمت مخاطبان باشد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا موضوع کرونا صدا و سیمای فضای مجازی هزار دقیقه سیمای فارس مدیرکل صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، رسول شکری نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز پخش فیلم‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گنبدکاووس خبر داد و اظهار کرد: این فیلم‌های تبلیغاتی از امروز آغاز شده و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه هر روز ساعت ۱۱ و ۱۹:۳۰ از شبکه گلستان پخش می‌شود، افزود: از بین این دو نامزد حوزه انتخابیه گنبد تنها یکی از آنها از این فرصت قانونی برای تبلیغات خود استفاده می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای گلستان گفت: در دور نخست انتخابات از ۱۹۷ کانال انتخاباتی کشور، ۶ کانال سهم گلستان بود که در ۶ حوزه انتخابیه در مجموع ۲۱۰ برنامه در ۷ محور با حضور ۹۲ کاندیدا از ۳۰۶ کاندیدای ثبت نام شده برنامه ضبط شد.

گفتنی است استان گلستان در انتخابات اسفند ماه رتبه سوم مشارکت کشور را کسب کرد و انتخابات در حوزه انتخابیه گنبد کاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

کد خبر 6097506

دیگر خبرها

  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • عبور موفق از پیک تابستان امسال نیازمند همراهی مردم کردستان
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند