Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:10:44 GMT

درگذشت مادر شهیدان «فریس آبادی»

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۰۶۰

درگذشت مادر شهیدان «فریس آبادی»

مادر شهیدان «علیرضا و محمدرضا فریس آبادی» از تهران دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایسنا، حاجیه خانم «راضیه آب‌بریان» مادر شهیدان «علیرضا و محمدرضا فریس آبادی» پس از یک دوره بیماری در سن ۷۹ سالگی در بیمارستان مصطفی خمینی دار فانی را وداع گفت و به دو فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مادر شهیدان فریس آبادی روز دوشنبه ۳ آذرماه، پس از تشییع در قطعه ۲۵ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدان علیرضا فریس آبادی هفتم فرودین ماه ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین و  محمدرضا ۱۵ آذر ۱۳۸۴ در سانحه سقوط هواپیما به درجه رفیع شهادت رسیدند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی مادر شهیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت کلید می‌خورد گفت: این روز یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که چرخ‌های اقتصادی کشور به همت آنها همواره در گردش است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
میثم مداحی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ دلالت بر نقش برجسته مردم و تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی برای عبور از مشکلات اقتصادی به ویژه تولید دارد و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی سازی آثار تحریم‌ها است.
در این مراسم معنوی جمعی از کارگران واحد‌های اقتصادی استان حضور داشتند و با تقدیم گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان کارگر را گرامی داشتند و از خاطرات خانواده شهدای کارگر محمود رضا رفیعی و مجید استکی بهره بردند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد