Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان دبیر اشراف فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از حضور و مشارکت بسیجیان قرارگاه‌های سیدالشهدا(ع) و ثامن الائمه(ع) در مراکز غربالگری 16ساعته استان و همچنین نظارت بر اماکن عمومی در جریان طرح مدیریت هوشمند و محدودیت‌های جدید کرونایی در استان خبر داد.

سرهنگ محمدحسین دهرویه در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج همواره و در همه بحران‌ها یکی از نیروهای حاضر در میدان بوده و در بحران ناشی از شیوع کروناویروس نیز منشاء خدمات شایانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برخی از اقدامات بسیج در جریان کرونا در سمنان افزود: با توجه به نیاز مراکز غربالگری به نیرو، تعداد 70 نفر بسیجیان برادر و خواهر از قرارگاه‌های سیدالشهدا(ع) و ثامن الائمه(ع) جهت همکاری و حضور در مراکز غربالگری 16 ساعته اعزام شدند.

دبیر اشراف فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اجرای محدودیت‌هایی با هدف مهار موج جدید کووید19 خاطرنشان کرد: در همین ارتباط تعدادی از بسیجیان با همکاری سپاه استان به‌منظور نظارت بر اماکن عمومی از جمله: پاساژها،مغازه‌ها،فروشگاه‌های بزرگ، کارگاه‌های خدماتی، ادارات، بانک‌ها، پمپ بنزین‌ها،آرایشگاه‌های مردانه و زنانه و ... در دو شیفت 8 تا 12 ظهر و 16 الی 19 شب از تاریخ 25 آبان‌ماه اعزام و تاکنون به خدمات خود در این سنگر ادامه می‌دهند.

سرهنگ دهرویه با اشاره به اینکه بیمارستان کوثر اصلی‌ترین بیمارستان خدمات‌رسان به بیماران کرونایی در مرکز استان است تصریح کرد: به‌دنبال درخواست و اعلام  نیاز این بیمارستان، تعداد 15بسیجی از قرارگاه ثامن الائمه(ع) از 15 آبان‌ماه به‌منظور مشارکت در امورات مورد نیاز بیمارستان، همراهی بیماران، پشتیبانی عمومی، آشپزخانه و خدماتی با محوریت روحانی مساجد محل در بیمارستان کوثر مشغول خدمات‌دهی هستند.

وی از کاشت درخت و کمک به شادابی محیطی بخش کرونای بیمارستان کوثر از سوی بسیجیان خبر داد و گفت: در همین راستا با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بیش از 50 اصله نهال مثمر و غیرمثمر در محیط بیمارستان کوثر و لاین بیماران کرونایی کاشته شد و علاوه بر آن با هدف بالابردن روحیه بیماران اقدامات دیگری نیز صورت گرفت.

دبیر اشراف فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج و برگزاری جشنواره مالک اشتر گفت: جشنواره مالک اشتر همه ساله در راستای تحقق فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و با هدف حرکت به سوی تعالی، نوآوری و شکوفایی و تشویق رده هایی که در عملکرد یک‌ساله در مقایسه با سایرین در سطوح تعیین شده و بر اساس فرایند اشراف به عنوان رده موفق‌تر تعیین شدند، برگزار می‌شود.

دهرویه به پایگاه‌های برتر استان در این جشنواره پرداخت و گفت: امسال دو پایگاه: شهید همت سمنان با فرماندهی برادر بسیجی حمیدرضا سلمانی حقیقی و پایگاه شهید بهشتی دامغان با فرماندهی برادر بسیجی رسول کاظمی به‌عنوان پایگاه های موفق‌تر در بخش برادران و دو پایگاه: مبارکه شاهرود با فرماندهی خواهر بسیجی عصمت اسادات سیف و پایگاه بنت الهدی سمنان با فرماندهی خواهر بسیجی فهیمه رجبی به عنوان پایگاه‌های برتر در بخش خواهران معرفی شدند.

وی با اشاره به شاخص‌های کلی ارزیابی در این جشنواره که هر ساله در هفته بسیج برگزار می‌شود تصریح کرد: معرفی الگوی سازمانی برای حرکت جهادی و انقلابی سایر رده‌ها، ترغیب در رفع معایب و نواقص سازمانی و مدیریتی، ارتقاء سطح خود آگاهی و خودارزیابی در سنجش عملکرد سازمانی و توسعه شایستگی سازمانی همراه با ارتقاء فرهنگ پاسداری و...از جمله شاخص‌های کلان‌نگر در انتخاب برترین پایگاه‌ها در جشنواره امسال بوده است.

سرهنگ دهرویه یادآوری کرد: همچنین توجه جدی به: مسجد محوری، تعلیم و تربیت، بصیرت افزایی، سازندگی و خدمت رسانی و...و بسترسازی برای موفقیت در این اهداف تعیین شده از سنجه‌های مورد توجه در ارزیابی پایگاه‌های بسیج در این جشنواره بوده است.

وی در پایان ضمن تبریک هفته بسیج، از این نیرو به عنوان شجره طیبه و یک ذخیره و ظرفیت بالقوه نام برد و گفت: بسیج در همه این چهار دهه به عنوان کانون ایثارگری و حرکت‌های موفق جهادی همواره در عرصه‌های مختلف و هر جا که مورد نیاز نظام و انقلاب بوده به میدان آمده و منشاء خیرات و برکات زیادی بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سازمان بسيج مستضعفين سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سمنان همه باهم علیه کرونا هفته بسیج جشنواره مالک اشتر استان سمنان بیمارستان کوثر کروناویروس بیمارستان کوثر پایگاه ها هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳

فرمانده سپاه استان سمنان از هدف‌گذاری بسیج سازندگی و سپاه استان برای اجرای ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس جدید در سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سردار منصور شوقانی، در آیین افتتاح 213 نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در روستاهای استان سمنان که با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی دیگر از مسئولان ارشد استان در منزل شهید محمدعلی مخمس برگزار شد، اظهار داشت: 17 اردیبهشت‌ماه درواقع تقویم تاریخی میهن اسلامی‌مان را مزین کرد به سالروز تأسیس بسیج سازندگی که در از بطن حقیقت انقلاب اسلامی در پرتو ولایت مداری برای عرصه‌های جهادی تأسیس شد.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: جهش تولید امروز یکی از عرصه‌های موردنیاز انقلاب بوده و حضور مردم در این عرصه و به‌طورکلی نقش‌آفرینی آنان در حوزه اقتصاد شرط مهم جهش تولید در کشور است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: از 213 نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس با مشارکت بانک‌ها و مجموعه اداره کل و شرکت برق استان سمنان رونمایی شد و این مهم نویدبخش گام‌های ارزشمند بسیج سازندگی استان سمنان در راستای محرومیت‌زدایی و توانمندسازی قشر محروم جامعه است.

سردار شوقانی با بیان اینکه بحث نیروگاه‌های خورشیدی یکی از ظرفیت‌هایی است که در مجموعه استان سمنان هدف‌گذاری شده است عنوان کرد: امروز و در گام نخست نقش‌آفرینی بسیج سازندگی استان سمنان برای تحقق هدف مهم توسعه تولید انرژی‌های تجدید پذیر در این استان، 213 نیروگاه را رونمایی می‌کنیم.

وی با اشاره به هدف‌گذاری بسیج سازندگی و سپاه استان سمنان برای اجرای 650 نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس جدید در این استان اضافه کرد: در ادامه تا پایان سال 350 نیروگاه خورشیدی در برنامه بسیج سازندگی استان سمنان است و 300 نیروگاه خورشیدی هم با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان تفاهم‌نامه منعقدشده که با مشارکت مددجویان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ماده 16 قانون جهش تولید و تکلیف صنایع پرمصرف برق به ایجاد ظرفیت‌های جدید نیروگاهی با استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر تصریح کرد: شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که این ظرفیت را دارند که در یک برنامه زمانی پنج‌ساله بتوانند بخشی از مصارف برق صنعتی خود را تأمین کنند، مجموعه بسیج سازندگی و سپاه استان سمنان این آمادگی را دارد که ظرفیت‌سازی و ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی را در آن مجموعه تولیدی انجام دهد.

به گفته سردار شوقانی، در سال 1403 برای ایجاد 6 نیروگاه در کارخانه‌های استان سمنان هدف‌گذاری شده است.

انتهای پیام/363/.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان جشنواره سرود فجر بسیج معرفی شدند
  • ایران به طور قطع برنده جنگ اقتصادی است
  • تشکیل قرار گاه تحول فرهنگی با هدف مقابله با آسیب های اجتماعی
  • نخستین جشنواره دست سازه‌های آبی با معرفی آثار برتر پایان یافت
  • راه‌اند‌ازی ۶۵۰ نیروگاه خورشیدی در استان سمان در سال ۱۴۰۳
  • عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • جانشین فرمانده سپاه: عملیات وعده صادق پاسخی به جبهه باطل است
  • سمنان میزبان جشنواره «تاسکا» شد
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان