Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون تکواندو در نظر دارد چالش تکنیک برتر را با شعار "تکواندو تعطیل نیست" در میان خانواده بزرگ این رشته برگزار کرده و به 10 تکنیک برتر جوایز ارزشمندی اهدا نماید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فدراسیون در نظر دارد چالش تکنیک برتر را با شعار "تکواندو تعطیل نیست" در میان خانواده بزرگ این رشته با هدف ایجاد شور و نشاط از 4 تا 20 آذرماه برگزار کرده و به 10 تکنیک برتر جوایز ارزشمندی اهدا نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به تکواندوکارانی که تمرینات خود را در منزل با هشتگ تکواندو تعطیل نیست در فضای مجازی به اشتراک بگذارند، به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.

شرایط شرکت در چالش تکنیک برتر به شرح زیر است:

- اجرای تکنیک با لباس رسمی تکواندو و زدن ماسک

- هر تکواندوکار به دلخواه برترین تکنیک خود را به نمایش بگذارد.

- تکواندوکار در انتهای کلیپ بعد از اجرای تکنیک رو به دوربین به صورت گارد مبارزه (پالچاگی چونبی) ایستاده و عبارت تکواندو تعطیل را نیست را هم به زبان فارسی و هم با گویش محلی بیان نماید.

- مدت زمان فیلم ارسالی نباید بیش از 30 ثانیه باشد.

- فرد ویدئو مورد نظر را در فضای مجازی شخصی بارگذاری کرده و همان ویدئو را به اپلیکیشن تخصصی تکواندو Taekapp به منظور انتخاب تکنیک‌های برتر ارسال نماید.

- در زمان انتشار ویدئو در فضای مجازی از هشتگ های تکواندو تعطیل نیست و تکنیک برتر استفاده شود.

- در زمان اجرا به نکات ایمنی و پیشگیری از آسیب دیدگی حتما توجه شود.

- این چالش برای مردان و زنان در تمامی گروه‌های سنی و رده های کمربندی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان

نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا  را کسب نماید.

بر همین اساس،این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشورهای آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال  طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.

گفتنی است،عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب  ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.

وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶(۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران)در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است،نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید،اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دوهای با مانع  کسب نماید. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) متروی پرند تعطیل شد؟
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • کسب مدال طلا ۴۰۰ متر با مانع از سوی فاطمه عیدیان
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • افزایش غیر منطقی تعرفه برق با شعار سال هم‌ خوانی ندارد
  • شعار هواداران اورتون پس از پیروزی مقابل لیورپول: در گودیسون‌پارک لیگ را از دست دادید! / فیلم
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • تجمعات اعتراضی با شعار مرگ در ونیز جایی ندارد در دوسالانه ونیز/ اروپا هم اسرائیل را پس زد