Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@12:26:28 GMT

سامانه «پرتو» شهردای سمنان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۴۳۳

سامانه «پرتو» شهردای سمنان راه‌اندازی شد

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از طراحی و آغاز به کار بستر یکپارچه سازی و تجمیع کارگاه جوشکاری «سامانه پرتو» خبر داد.

وحید پرویزی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به راه‌اندازی سرویس‌های مدیریت و ایجاد زیرساخت‌ها و طراحی فرآیندهای لازم، به درخواست معاونت خدمات شهری سامانه‌ای با عنوان «سامانه پرتو» توسط سازمان فاوا شهرداری سمنان پیاده سازی شد و به مرحله بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا، تمهیدات گوناگونی در راستای کاهش تجمع افراد و مراجعات حضوری کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده است بویژه در این مدت جهت ایجاد فضایی به دور از خطرات آلودگی برای مدیران و کارشناسان شهرداری سامانه پرتو، از سامانه‌های داخلی شهرداری راه‌اندازی شده است.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان تصریح کرد: در این سامانه کلیه کارگاه‌های جوشکاری مناطق سه‌گانه شهرداری به صورت یکپارچه و با مدیریت مرکزی کار می‌کنند.

پرویزی با اشاره به ویژگی‌های این سامانه، تصریح کرد: این سامانه قابلیت پیگیری امور برای معاونت خدمات شهری مناطق در سریع‌ترین زمان ممکن را فراهم می‌کند و با این روش خدمت رسانی در زمینه‌های مرتبط به شهروندان تسریع خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت استفاده از فضای مجازی برای انجام امور جهت حفظ سلامت شهروندان، خاطرنشان کرد: سامانه مذکور از طریق سایت شهرداری سمنان و همچنین با آدرس http://parto.semnan.ir قابل دسترسی است.

کد خبر 457364

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهرداری سمنان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به استان سمنان

بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، شدت بارش ها در نواحی جنوبی و شرقی استان سمنان بیشتر است . وزش باد شدید بویژه در نواحی جنوبی ، غربی و مرکزی پیش بینی شده و در این مدت دمای هوا بین ۳ تا ۵ درجه کاهش دارد.

با توجه به رگباری شدن بارش‌ها احتمال جاری شدن سیلاب و رواناب بویژه در مناطق جنوبی استان سمنان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • میامی برای توسعه به راه اندازی کارخانه های فرآوری نیاز دارد
  • موجودات فضایی احتمالا به این دلیل منقرض شده‌اند!
  • جشن سپاس کارگر در سمنان
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • استقبال مشهدی‌ها از واگذاری موتور سیلکت‌های برقی
  • ورود سامانه بارشی به استان سمنان
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم