Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در هفته بسیج فاز دو مرحله سوم کمک‌های مومنانه انجام می‌شود فاز اول آن در هفته وحدت بود، فاز دو آن در هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه مرحله سوم کمک‌های مومنانه با فاز اول و دوم آن متفاوت است، افزود: در این فاز علاوه بر کمک‌های معیشتی حوزه اشتغال، حوزه ازدواج آسان، حوزه جهیزیه و حوزه آزادی زندانی‌های غیر عمد هم جزو برنامه‌ها قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: طی دو سه روز آینده در حوزه جهیزیه و آزادی زندان برنامه‌هایی خواهیم داشت.

معروفی تصریح کرد: در فاز دوم هماهنگی فی ما بین سپاه و بسیج، آستان قدس رضوی و بنیاد علوی در مجموع ۱۴ هزار و ۳۰۰ بسته (هر بسته معیشتی بین ۳۵۰ تا ۳۷۰ هزار تومان) جمعاً قریب به ۵ میلیارد تومان توزیع خواهد شد که این بسته‌ها شامل برنج ایرانی و برنج هندی، حبوبات، سویا، چای، ماکارونی، روغن و رب گوجه فرنگی به علاوه ۶۵۰ کیسه آرد می‌باشد که متعلق به جنوب استان است.

وی گفت: توزیع این بسته‌ها بر اساس شناسایی از قبل انجام شده در استان می‌باشد ۶۲ هزار خانواده شناسایی شده‌اند ضمن اینکه این مرحله توزیع با مراحل قبلی متفاوت است و بر اساس طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که برای قطع زنجیره ویروس کرونا بین سازمان بسیج، بنیاد و وزارت بهداشت بسته شده، توزیع کمک‌ها به صورت محله‌محور است.

معروفی یادآور شد: توزیع کمک‌های این مرحله در مناطقی خواهد بود که مردم آن مناطق آسیب بیشتری از ویروس کرونا دیده‌اند بنابراین در راستای طرح شهید سلیمانی به خانواده‌های که درگیر مشکلاتی بیشتری ناشی از ویروس کرونا شده‌اند کمک‌ها توزیع می‌شود تا با ماندن در خانه مشکل معیشتی نداشته باشند و همچنین بتوانند به قطع زنجیره کرونا در استان کمک کنند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: فاز دوم این مرحله با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سپاه، بسیج و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) شده در مرکز با همکاری رده‌های حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و… تا زمانی که ما درگیر ویروس منحوس کرونا هستیم و مردم نجیب و عزیز ما نیاز به کمک داشته باشند با رعایت کرامت این کمک‌های همچنان ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر رده‌های حمایتی و مسئولان، از خیران و مردم استان کرمان هم انتظار داریم که انفاق‌های خود را در این مرحله رها نکنند و اصرار هم داریم که عین همان انفاق مدنظر خیران را در شبکه توزیع کنیم مثلاً اگر کسی قصد انجام دادن انفاق و یا نذری را انجام دهد مثل ذبح کردن گوسفند، گاو و یا شتر ما همان را توزیع خواهیم کرد.

معروفی ابراز داشت: از مردم و خیر استان تقاضا دارم که در این شرایط به کمک نیازمندان بیایند تا حداقل اندکی از آلام مردم آسیب دیده از کرونا را کاهش دهیم امیدواریم بتوانیم در این راه که فرمان و نظر مقام معظم رهبری است موفق عمل کنیم.

همچنین سعید کاظمی نماینده استان قدس رضوی در کرمان نیز در خصوص نگاه آستان قدس به آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا بیان داشت: همه ما در این مجموعه (آستان قدس رضوی، سپاه، بسیج و مجموعه‌های دیگر) تحت فرمان و بر اساس منویات مقام معظم رهبری کار را انجام می‌دهیم ضمن اینکه دغدغه ایشان در حال حاضر رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم آسیب دیده از کرونا است.

وی افزود: بنیاد کرامت آستان قدس رضوی نیز در این مرحله و مراحل قبل و در مراحل بعد در آینده سعی می‌کند حضور داشته باشد و به اندازه‌ای که بتواند بخشی از مشکلات مردم را حل کند در این طرح مومنانه شرکت می‌کند.

کاظمی گفت: پیرو سخنان سردار معروفی من نیز تاکید می‌کنم تا خیران و مردم که قصد انجام کار خیر دارند و علاقمند هستند تا این کمک به دست افراد نیازمند برسد به این مجموعه بپیوندند تا کمک‌های آنها به صورت سازماندهی شده به دست افراد نیازمند برسد.

کد خبر 5079374

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری حسین معروفی هفته بسیج کمک مومنانه سپاه ثارالله کرمان ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بوشهر بسیج بارش برف ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد ویروس کرونا آستان قدس قدس رضوی کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان