Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد در خصوص تمایلش برای جدایی از این تیم در سال 2010 صحبت کرده است. 

وین رونی، اسطوره منچستریونایتد می گوید 10 سال پیش و وقتی درخواست جدایی از شیاطین سرخ را مطرح کرد، می خواست به رئال مادرید یا بارسلونا برود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، در سال 2010 بود که وین رونی پس از زیر سوال بردن جاه طلبی و توانایی منچستریونایتد در جذب بازیکنان بزرگ، درخواست خروج از جمع شیاطین سرخ را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان، خبر های زیادی مبنی بر تمایل باشگاه های بزرگ زیادی از جمله، رئال مادرید، چلسی و بارسلونا، برای به خدمت گرفتن رونی مطرح شد. رونی اما، به تازگی در مورد آن زمان صحبت کرده است. بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد در این باره گفت: 

فکر می کنم مستندات خوبی در مورد اینکه چلسی و ژوزه مورینیو می خواستند مرا به خدمت بگیرند، وجود دارد. از طرفی دیگر، رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی نیز وارد عمل شده بودند و به دنبال این انتقال بودند. البته انتقال به منچسترسیتی هیچ وقت جزو انتخاب هایم نبود. البته که شایعاتی در خصوص پیوستنم به منچسترسیتی وجود داشت اما رئال مادرید، بارسلونا و چلسی گزینه های واقعی تری بودند. در آن زمان و در ذهنم، طی دو روز تصمیم گرفتم که در به اسپانیا بروم و آنجا بازی کنم. بارسلونا برایم گزینه ایده آل تری بود و دوست داشتم به آنجا بروم اما به نظر می رسید که رئال مادرید بیشتر از بارسلونا خواهان این انتقال است. چلسی هم در این میان، همواره خواهان من بود. صادقانه بگویم که دو یا سه روز بود که ارتباطم نمایندگان من با آن تیم ها برقرار بود. به یاد می آورم که در آن زمان پیش خود فکر می کردم در صورت انتقال به بارسلونا با مسی، ژاوی، اینیستا و بوسکتس هم بازی خواهم شد و در آن زمان مسی بیشتر در کناره ها بازی می کرد و مانند الان در پست شماره 9 حضور نداشت. بنابراین فکر می کردم به خوبی در آنجا تطبیق پیدا خواهم کرد و توپ های بسیار خوبی از خط هافبک دریافت خواهم کرد و بازیکنان خوبی نیز در کناره های زمین در کنارم هستند. 

وین رونی اما چند روز پس از درخواست جدایی از یونایتد، طی گفت و گو هایی که با دیوید گیل و سر الکس فرگوسن داشت، برای تمدید قراردادی 5 ساله با شیاطین سرخ به توافق رسید. او در این باره گفت: 

پس از این که دو یا سه روز از این قضایا گذشت، با دیوید گیل صحبت کردم و برای امضای قرارداد جدید با او به توافق رسیدم. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید آن زمان وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید

 با توجه به پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله ۴ هفته مانده تا پایان فصل ۲۴-۲۰۲۳ لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ ۱۲۲ ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد ۹ برسد.

باشگاه بارسلونا با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی خود قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید تبریک گفت.

بارسلونا نوشت: تبریک به رئال مادرید بابت قهرمانیَ در لالیگا

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • رئال مادرید با شکست بارسلونا مقابل خیرونا، فاتح لالیگا شد!
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است