Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@08:01:24 GMT

کارآفرینان برتر استان قزوین تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۸۴۲

کارآفرینان برتر استان قزوین تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، استاندار قزوین در این مراسم، حمایت جدی از کارآفرینان را وظیفه مسوولان استان قزوین دانست و تاکید کرد: امروز کارآفرینان و تولیدکنندگان نقش مهمی در دفاع از مملکت و مردم در خط مقدم جنگ اقتصادی دشمنان ایفا می‌کنند و ما موظف هستیم به عنوان یگان پشتیبان حمایت جدی از آنها داشته باشیم.

جمالی اضافه کرد: تجلیل از کارآفرینی و تولید، تجلیل از ارزش بزرگ مملکت داری و ساختن و توسعه کشور است که این تجلیل امروز به نیابت از ده‌ها کارآفرین استان صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین نیز در این مراسم گفت: در شرایط ویژه اقتصادی که دنیا و به ویژه کشور ما با آن مواجه است راهی به جز کارآفرینی برای خروج از این شرایط متصور نیست و باید با تمسک به حوزه‌های جدید، نوآورانه و خلاقانه برای رونق فضای کسب و کار تلاش کنیم.

رضا گروسی گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال برای حمایت از کارآفرینان واقعی استان قزوین اختصاص یافته است که شامل طرح‌های نوآورانه، خلاقانه، مبتکرانه و ارزش آفرین در فضای کسب و کار می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: از سه شرکت برگزیده برای تجلیل در سیزدهمین جشنواره امتنان استان، دو واحد تولیدی ظریف پرشین لیا و گروه صنعتی مکرر در شهرک‌ صنعتی لیای استان قزوین مستقر هستند که نشان از پویایی و کارآفرینی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان دارد.

حمیدرضا خانپور، کارآفرینی را یک اصل مهم و ضروری در شهرک‌های صنعتی استان دانست و گفت: ما تمامی زمینه‌ها را برای حمایت از کارآفرینان واقعی در استان فراهم کرده‌ایم و با اعطای مشوق‌های مختلف از جمله تخفیف در واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی از آنها حمایت خواهیم کرد.

در ادامه این مراسم از مدیران شرکت‌های ظریف پرشین لیا در زمینه تولید انواع کریستال، گروه صنعتی مکرر در زمینه تولید مواد اولیه صنایع رنگ و پلی یورتان و کشت و صنعت طلاچین در زمینه تولید انواع چیپس سیب زمینی و خلال سیب زمینی سرخ کرده تقدیر به عمل آمد.

برچسب‌ها جهش تولید اشتغال زایی استان قزوین کارآفرینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید اشتغال زایی استان قزوین کارآفرینی جهش تولید اشتغال زایی استان قزوین کارآفرینی اخبار کنکور شهرک های صنعتی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود

فرماندار همدان از ایجاد شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان خبر داد و گفت: امسال ۳۰۰ هکتار به پهنه صنعتی شهرستان همدان افزوده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مسلم مخفی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی شهرستان با بیان اینکه راستی آزمایی اشتغال همدان با 97 درصد مورد تایید قرار گرفته است اظهار داشت: سال گذشته شهرستان همدان در حوزه اشتغال عملکرد قابل قبولی داشته است.

مخفی به صدور 17000 مجوز کسب و کار در سطح شهرستان اشاره و بیان کرد: در حوزه ایجاد مشاغل خانگی و مشاغل خرد اقدامات خوبی در حال شکل‌گیری است که تحقق شعار سال را عملی می‌کند.

فرماندار همدان با قدردانی از عملکرد مثبت شرکت شهرک‌های صنعتی عنوان کرد: امسال 300 هکتار به پهنه صنعتی شهرستان همدان افزوده می‌شود که این اقدام شهرک‌های صنعتی بسیار مثبت و قابل تقدیر است.

وی ضمن قدردانی از توجه ویژه استاندار به شهرستان همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی کارهای مقدماتی ساخت شهرک صنفی بازیافت ضایعات را تسریع کنند چرا که این اقدام هم ایجاد اشتغال مناسبی به دنبال دارد و علاوه بر آن به ساماندهی افراد فعال در این حوزه کمک می‌کند.

مخفی بیان کرد: سال گذشته و با راه‌اندازی سلسله نشست‌های تخصصی مشاغل خانگی در مناطق مختلف شهر همدان، شاهد صدور 13 هزار مجوز و رشد 60 درصدی مجوزهای کسب و کار و مشاغل خانگی در شهر همدان بودیم.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود