Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:16:14 GMT

پاسخ استاندار ایلام به ۲۰ شهروند در سامانه سامد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۷۹۲۸

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: تمام مدیران و مسئولان موظف‌اند برای کاهش حضور ارباب رجوع در ادارات، به صورت الکترونیکی یا تلفنی پاسخگوی درخواست‌های آنان باشند.

«قاسم سلیمانی‌دشتکی»  با حضور در سامانه سامد اظهار کرد: با توجه به مشکلات حادی که بدلیل شیوع کرونا در استان بوجود آمده و افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌ها، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های فراوانی در استان از جمله محدودیت حضور کارکنان در ادارات در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مناطق زرد ۲ سوم کارکنان، در مناطق نارنجی ۵۰ درصد و در مناطق قرمز یک سوم حضور پیدا می کنند که از این تعداد هر فرد دارای بیماری زمینه ای، افراد مسن، زنان باردار یا دارای علائم بیماری باشند، بدون استثنا باید دورکاری به آنها داده شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: کارکنان در ادارات ضروری نیز در مناطق زرد ۱۰۰ درصد، در مناطق نارنجی ۲ سوم و در مناطق قرمز ۵۰ درصد حضور پیدا می کنند بنابراین تعداد کارکنان بسیار اندک است.

سلیمانی گفت: از مردم تقاضا دارم خواسته های خود را به صورت تلفنی یا سیستمی از ادارات پیگیری کنند و حضور فیزیکی کمتر داشته باشند چون تعداد کارکنان معدود است و هر اندازه فاصله اجتماعی رعایت شود زودتر بیماری مدیریت و تعداد فوتی‌ها و مبتلایان نیز کاهش می یابد ، بنابراین از دستگاه های دارای مدیرکل و مدیران عامل، مسئوولان نهادهای دولتی، حاکمیتی و عمومی تقاضا داریم سعی کنند سیستم خود را الکترونیکی کنند یا سیستم پاسخگویی آنها به صورت تلفنی باشد.

وی یکی از ساده ترین راه‌ها برای پاسخگویی به مردم را حضور در سامانه سامد عنوان کرد و گفت: بنا بر ضرورت موضوع ۲ بار در ماه در این سامانه پاسخگوی مردم استان هستم و همه مدیران موظفند پاسخ نامه ها را به صورت تلفنی یا سیستم الکترونیکی پاسخ دهند تا تماس‌های فیزیکی به حداقل برسد و بتوانیم از انتقال بیشتر ویروس جلوگیری کنیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای در معرض خطر بیشتری قرار دارند، گفت: مردم توجه کنند که ویروس کرونا ناشناخته است  و ممکن است  بسیاری از افراد که به ظاهر سالم هستند اما با حضور در اجتماع ناقل بیماری می شوند.

سلیمانی ادامه داد: در سامانه سامد یا ۱۱۱ می‌توانیم پاسخگو باشیم و مشکلات مردم را بررسی و برطرف کنیم و هم با ویروس مقابله کرده و از ابتلای دیگران جلوگیری کنیم.

وی تصریح کرد: امروز در سامانه سامد مشکلات بیش از ۲۰ نفر بررسی شد برخی از مشکلات کارگاهی و نیازمند تسهیلات بود، برخی اقساط معوقه داشتند، برخی مشکلات مربوط به کمیته امداد و بهزیستی و عده‌ای نیز مشکل مسکن مهر و تقاضای اشتغال داشتند.

استاندار ایلام اضافه کرد: همزمان با صحبت متقاضیان پیگیر مشکلات آنها بوده و با مدیر مربوطه گفت و گو می شود که در این راستا سیستم بانکی و اداری نیز سیستم حمایتی کمک و همکاری می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام سامانه سامد قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام سامانه سامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی ظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار ایلام گفت: ایلام قطب اربعین و گذرگاه عتبات عالیات است که این مهمان‌نوازی و میزبانی از زوار عتبات عالیات، افتخار بزرگی است که به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

وی با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی، افزود: خوشبختانه با حضور میدانی استاندار و مسئولین استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارایه شده که این خدمات‌دهی، شایسته تقدیر است.

نامی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق و همچنین ظرفیت‌های متعدد دیگر، بیان داشت: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به رزمندگی و ایستادگی مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، گفت: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات بودند که این نشان‌گر روحیه ولایت‌مداری این مردم است.

کد خبر 6088408

دیگر خبرها

  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ایلام استانی راهبردی در کشور شناخته می شود
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • حمایت مردم فرانسه از عملیات تنبیهی وعده صادق