Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فاسر از کرمانشاه، محمد حیدری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: کاهش ترددهای انجام شده در استان حاکی از همکاری خوب مردم با پلیس به منظور کاهش انتقال و شیوع ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: از روز اول اجرای طرح محدودیت ها تاکنون بالغ بر ۹۰ نفر از همکاران در ۱۱ نقطه از پیش تعیین شده مستقر شده و نسبت به ارشاد، هدایت و سپس اعمال قانون رانندگان متخلف اقدام می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین از به کارگیری ۷۰ دستگاه دوربین ثابت و سیار به منظور کنترل تردد خودروها خبر داد و گفت: در سه روز اخیر ۲۴۵ دستگاه خودرو که به توصیه های پلیس بی‌توجه بوده و اصرار به تردد داشتند اعمال قانون شدند.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین ۳ هزار و ۷۱۶ دستگاه خودرو به مقصد خود عودت و به رانندگان سه هزار و ۲۵۶ دستگاه دیگر نیز تذکر لسانی داده شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه خودرو پلیس رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان

رئیس پلیس راه استان سمنان از برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در این استان در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی پلیس راهور استان، موسی بزرگی اظهار کرد: در فروردین سال‌جاری برای ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان، اعمال قانون صورت گرفته و این اقدام که در راستای تأمین امنیت رانندگان قانونمند به انجام رسیده است، همچنان نیز ادامه دارد.

وی افزود: از این تعداد سه هزار خودرو تخلفات حادثه‌ساز و خطرآفرین انجام دادند و ۳۶۴ خودروی هنجارشکن توقیف شدند.

رئیس پلیس راه استان سمنان با اشاره به اینکه تخلفات رانندگی در فروردین سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵۰ درصد داشته است، خاطرنشان کرد: این برخوردها کاهش ۱۰ درصد تصادفات فوتی در فروردین سال‌جاری را به همراه داشته است.

بزرگی تصریح کرد: برخوردهای قانونی با رانندگان حادثه‌ساز نیز با رشد ۳۰ درصدی مواجه بوده است.

وی ادامه داد: سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ، انحراف به چپ و استفاده از تلفن همراه مهمترین مواردی بوده که برای آنها اعمال قانون انجام شده است.

کد خبر 747530

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • باران و لغزندگی جاده‌های گلستان
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین