Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@09:22:02 GMT

گرانی‌ها از بی‌تدبیری مسئولان اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۸۱۸۳

گرانی‌ها از بی‌تدبیری مسئولان اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار ویدئو کنفرانسی با اعضای شورای بسیج مداحان استان با تاکید بر ارج نهادن به مداحان پیشکسوت و توجه به جوانان این حوزه اظهار داشت: این تشکل مردمی باید با توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی بین مداحان در راستای تحقق بخشی به منویات رهبری، آمادگی خود را برای دفاع همه جانبه از انقلاب تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز با اشاره به وجود 789 شهید مداح و 40 هزار بسیجی مداح در کشور گفت: این ظرفیت بزرگ فرهنگی می تواند در راستای گفتمان انقلاب موج آفرین و خنثی ساز اثرات سوء هجمه های جنگ نرم دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیج در هیات های حسینی باید ارتقا یابد، گفت: همانطور که در مواقع حساس این قشر مردمی نشان داده است، میتوان با تفکر بسیج فرهنگ غنی اسلام را در جامعه جاری کرد.

آل هاشم با تاکید بر کادر سازی و نیرو پروری در بسیج مداحان گفت: تربیت کادر تراز انقلاب و ارتقا کمی و کیفی محتوای مداحی ها و همچنین محتوا سازی مجالس اهل بیت عصمت و طهارت باید جزء اولویت های بسیج مداحان باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مداح را یک شخصیت نخبه خواند و گفت: بسیج مداحان باید خیمه گاه عاشوراییان و چتری برای همه مداحان باشد تا فعالیت ها فرهنگی سازماندهی شود.
امام جمعه تبریز افزود: در تشکل بسیج مداحان باید برای جذب هیاتی ها باید از طرح و ابتکارات نو بهره گیریم و در شرایط کرونا از فرصت بوجود آمده در فضای مجازی نهایت استفاده را بکنیم.

وی با تقدیر از فعالیت های خیرخواهانه هیات های حسینی و مداحان اهل بیت در ایام کرونا گفت: هیات های حسینی با نیت های خیر در بین افراد و خانواده های بی بضاعت و آسیب پذیر که درآمدشان در این ایام به خطر افتاده است کمک های معیشتی توزیع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه در کلام امام و رهبری؛ بسیج یک جریان و تفکر فعال و نماد درخشش بصیرت است، گفت: بسیج محصور به دوران دفاع مقدس و روز بحران نیست، بلکه بسیج در همه عرصه ها نقشی اثر گذار دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در جنگ اقتصادی تحمیلی دشمنان، تفکر بسیج راه علاج کشور است، تاکید کرد: گرانی های افسار گسیخته ربطی به تحریم ها ندارد، بلکه در سایه بی تدبیری مسئولان اقتصادی کشور و فرصتی طلبی عده ای برای ایجاد نارضایتی عمومی شاهد گرانی ها و افزایش قیمت کالاها هستیم، که البته با تفکر بسیج در برابر فشار تحریم ها و فرصت طلبی ها می توان ایستاد.

انتهای پیام/60001

 

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی نماینده ولی فقیه تحریم ها افزایش قیمت نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تبریز خبرگزاری فارس فارس تحریم تورم گرانی فارس تبریز طلاب مداح تفکر بسیج کالا بسیج مداحان تفکر بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه پر گل ۶ بر یک به پیروزی رسید. به دنبال برتری ازبکستان برابر ویتنام، تیم ملی کشورمان باید جمعه ۷ اردیبهشت در مرحله نیمه نهایی به مصاف ازبکستان برود. شاگردان وحید شمسایی علاوه بر صعود به نیمه نهایی، جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب کردند.

جواد اصغری مقدم بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر به بررسی وضعیت تیم ملی در این مسابقات پرداخت. این پیشکسوت فوتسال در خصوص دیدار تیم ملی ایران برابر قرقیزستان گفت: در این بازی نیمه اول را با استرس بازی کردیم که موجب شد نتیجه نزدیکی در این نیمه رقم بخورد. اما نتیجه‌ای که در پایان به دست آمد نشان دهنده اختلاف واقعی ما با حریفان آسیایی است. البته نباید این صحبت‌ها باعث شود استرس بازیکنان بیشتر شود. هدف اول تیم ما صعود به جام جهانی بود که به آن رسیدیم و نباید فراموش کنیم که هر بازی ۲ نیمه دارد و با باید در هر ۲ نیمه مثل نیمه دوم بازی با قرقیزستان شاداب و با انرژی بازی کنیم.

باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم

وی ادامه داد: در هر تورنمنتی ممکن است تیم‌ها در شروع مسابقات خوب و با صلابت بازی نکنند اما نباید فراموش کرد که تفکر ما باید جهانی باشد و با تمام احترامی که به تیم‌های آسیایی قائل هستیم باید به این بازی‌ها به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه کنیم. در دیدار برابر قرقیزستان به مراتب نسبت به دیدارهای اول بهتر بودیم اما نقطه ضعفی که به چشم به آمد این بود که نیمه‌های اول را خوب شروع نمی‌کنیم و خوب بازی نمی‌کنیم و به نیمه‌های دوم امید داریم و از آنجا که می‌دانیم نیمه دوم آخرین فرصت است و نیمه دیگری وجود ندارد به همین دلیل با تمرکز بالاتری بازی می‌کنیم. تیم ما این توانایی را دارد که از همان ابتدای نیمه اول خوب بازی کند که این روند باید اصلاح شود.

ازبکستان فاصله زیادی از ما دارد

این کارشناس فوتسال در خصوص تیم ملی ازبکستان هم گفت: ازبکستان تیم خوبی است و با برنامه بازی می‌کند. ولی طبیعتاً قابل قیاس با تیم ایران نیست و فاصله زیادی با فوتسال ایران دارد و می‌توانیم با یک برد خوب راهی فینال شویم.

امیدوارم افغانستان راهی جام جهانی شود

وی در خصوص تیم‌های راه یافته به پلی آف برای کسب سهمیه چهارم قاره آسیا گفت: همه تیم‌هایی که برای کسب سهمیه جام جهانی مبارزه خواهند کرد از کیفیت بالایی برخوردارند اما امیدوارم تیم افغانستان بتواند این سهمیه را کسب کند.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال در پایان برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد فوتسالیست‌های ایرانی به راحتی قهرمانی این مسابقات را از آن خود کنند.

کد خبر 6088101

دیگر خبرها

  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • باید در هر دو نیمه با صلابت بازی کنیم/ تفکر ما باید جهانی باشد
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد