Web Analytics Made Easy - Statcounter

این واحد معدنی هم اکنون در حال ساخت کارخانه پنج هزار تنی گندله سازی بهاباد است که با بهره براری از آن علاوه بر ایجاد اشتغال برای تعدادی از افراد جویای کار در منطقه به رونق فعالیت های معدنی و صنعتی در این شهرستان محروم کمک می کند. 

فرماندار بهاباد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر تصریح کرد: تنها بیمارستان این شهرستان از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار نیست و با کمبود تجهیزات پزشکی و درمانی مواجه است که تاکنون با ورود خیران برای رفع نیازهای این واحد درمانی و بهداشتی اقدام های بسیار ارزشمندی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی خانی ‌زاده بهابادی امروز به اتفاق تعدادی از مسوولان ذی ربط از روند ساخت پروژه کلینیک تخصصی بیمارستان حکیم بهابادی ، اورژانس و دستگاه اکسیژن‌ساز بیمارستان بازدید کرد.

وی با اعلام پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه‌ها گفت: کمتر از یک‌ماه آینده بخش اورژانس و دستگاه اکسیژن‌ساز به بهره‌برداری می‌رسد و ماه آینده نیز کلینیک یادشده تکمیل می شود.

با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بخش مهمی از زیرساخت‌ها و مشکلات بهداشتی و درمانی بیمارستان حکیم بهابادی تامین و زمینه فعالیت پزشکان متخصص در این شهرستان فراهم خواهد شد.

فرماندار بهاباد در ادامه بابت کمک اهدایی  از مجموعه شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان و مدیرعامل آن قدردانی کرد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزارنفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شرق شهر یزد قرار دارد.

همچنین دیروز اعلام شد که  یک واحد معدنی و صنعتی اردکان از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه ۹۹ با توجه به شیوع کرونا و برای نجات بیماران بدحال تنفسی بر اساس اعلام نیاز بیمارستان های یزد ، اردکان ، میبد و مهریز ۴۳۵ تن اکسیژن مایع رایگان در ۳۴ نوبت تحویل مراکز بهداشتی و درمانی این شهرستان ها داد. 

در گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو اردکان به نقل از ناصر تقی زاده نوشته شد:  با توجه به ضرورت تامین نیاز مراکز درمانی استان یزد به اکسیژن، به منظور درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بستری در بیمارستان ها، مصرف اکسیژن مایع در واحدهای فولادسازی مجتمع صنعتی چادرملو حذف شد.

وی اضافه کرد: ۱۰۰ درصد ظرفیت اکسیژن مایع تولیدی واحدهای اکسیژن فولاد چادرملو و ارفع  به شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان های شهید صدوقی یزد، ضیایی اردکان، امام جعفر صادق(ع) میبد و مهریز اختصاص یافت و این روند تا پایان بحران کرونا ادامه دارد.

 

برچسب‌ها سلامت بهاباد بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت بهاباد بهداشت و سلامت سلامت بهاباد بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بهاباد در ۲۰۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد، در ادامه ویدئویی را دراین باره ببینید.

کد خبر 846661 برچسب‌ها سيل استان یزد آب و هوا - ایران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • (ویدئو) سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد
  • سیلاب شدید در مسیرهای شهرستان بهاباد | ویدئو