Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید بیاتلو از دیدار ماشین سازی برابر استقلال می گوید. سرمربی ماشین سازی معتقد است با وجود حاشیه های به وجود آمده، آینده درخشانی در انتظار تیم محمود فکری است

وحید بیاتلو در نشست خبری پیش از دیدار ماشین سازی و استقلال حاضر شد.

به گزارش طرفداری، وحید بیاتلو در خصوص این دیدار گفت:

کل بازی های لیگ سخت است و همه آن ها حکم یک فینال را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی ها همه غیر قابل پیش بینی است چون فوتبال تغییر کرده، سرعت بازی ها بالا رفته و مربی های فوتبال کشورمان به روز تر شده اند و هیچ تیمی از قبل بازنده بازی نیست.

بیاتلو افزود:

استقلال در 20 دوره گذشته لیگ برتر و حتی جام آزادگان همیشه مدعی و تیم خوبی بوده و نفرات خوبی داشته است. ما کاری به بازی گذشته استقلال نداریم و شناخت کاملی از این تیم داریم. ماشین سازی دگرگون شده و 20 بازیکنش را از دست داده است. زمان می برد تا هماهنگ شویم ولی مطمئن هستیم تیمی که جمع کردیم آینده درخشانی از نظر تیمی و هم از نظر انفرادی خواهد داشت. شک نکنید آن ها در آینده جز بهترین های فوتبال کشور در خارج خواهند شد.

سرمربی تیم ماشین سازی در خصوص اینکه یحیی گل محمدی از چمن ورزشگاه آزادی ایراد گرفته بود گفت:

هیچ اطلاعی از وضعیت زمین ندارم چون تمرینی در آزادی نداشتیم. شاید این هفته وضعیت زمین فرق کرده باشد ولی این نظر یحیی گل محمدی بوده است.

بیاتلو در خصوص غیبت تماشاگران و اینکه آیا حضور تماشاگر در این دیدار بهتر بود یا خیر گفت:

به نظر من فوتبال همیشه با تماشاگر بهتر است و اگر فوتبالدوستان بودند به نفع تیم جوان ما می شد.

بیاتلو در خصوص اینکه در هفته گذشته خیلی از مربیان فوتبال کشور از کوره در رفتند و خود این مربی در هفته اول این شرایط را تجربه کرد گفت:

شاید یکسری مسائل داوری وجود داشته باشد. عمده مشکل این است که انتظار از مربیان جوان خیلی بالاست و آنها باید پاسخگوی باشگاه و هواداران باشند. اگر مسابقات جلو برود شاید کیفیت داوری ها بهتر شود هر چند ممکن است یک هفته سوت ها به ضرر و هفته دیگر به نفع ما باشد ولی دلیل این موضوعی که شما گفتید به خاطر جوان بودن مربیان است که ممکن است باعث شود آن ها بعضی مواقع از بحث فنی خارج شوند.

سرمربی ماشین سازی در خصوص شناختش از استقلال گفت: 

این تیم از نظر فردی تیم خوب و کاملی است و در هر پست 2 بازیکن با کیفیت دارد. آن ها کمی وارد حاشیه شدند ولی با وجود فکری و بازیکنانشان آینده خوبی دارند. ما هم تلاش می کنیم و شک نکنید بازیکنان ما فوتبال خوبی ارائه می کنند. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و این دیدار را به قدیمی ترین هواداران فوتبال تقدیم کنیم. دوست دارم هواداران خوشحال شوند و اصلا اهل تملق و این حرف ها نیستم، همه ما عاشق تیم ماشین سازی هستیم و به خاطر هوادارانش نتایج خوبی می گیریم.

 

همچنین بخوانید:

جلسه هماهنگی بازی استقلال - ماشین سازی برگزار شد / رونمایی از لباس دو تیم

گزارش تمرین استقلال | غیبت سیاوش یزدانی و حضور فرشید اسماعیلی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وحید بیاتلو ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد رجاییان پس از حذف پرسپولیس در جام حذفی با شکست مقابل آلومینیوم در مورد حواشی به وجود آمده، اظهار کرد: اولاً من که با هواداران پرسپولیس مشکلی نداشتم. قبول کنید ما با تیمی جوان که یک پنجم پرسپولیس هزینه کرده در لیگ برتر شرایط مشخصی داریم. مقابل تیم نامی، اسمی بزرگی دو مرتبه با اختلاف دو گل عقب افتادیم و جبران کردیم. تماشاگرانی که انتظار چنین نتیجه‌ای نداشتند ایجاد مسئله کردند. در نیمی از CIP ما تماشاگران پرسپولیس بودند. آنهایی که راه دادند باید جواب دهند. همه اراکی بودند، بچه‌های خود را آورده بودند و عکس سلفی می‌گرفتند. برای فوتبال اراک بد است.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چه شد تماشاگران پرسپولیس شروع به پرتاب اشیا کردند، گفت: فکر کنم، چون بعد از آنکه پرسپولیس پیش افتاد و تماشاگران آنها تماشاگران ما را مسخره کردند با تساوی بازی مقابله به مثل شد و اشیایی پرتاب شد که این موارد در فوتبال طبیعی است. نمی‌توانم بگویم هواداران ما آنها را تحریک نکردند. باید ببینیم در کدام ورزشگاه لیدر‌های پرسپولیس و استقلال در دو بخش تقسیم می‌شوند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. در کدام ورزشگاه داریم هواداران تیم مهمان می‌گویند «روبرو آماده باش». علی رغم اینکه ناظر بازی و نماینده فدراسیون خیلی تلاش کردند این اتفاق نیفتد. متأسفانه این اتفاق افتاد و تماشاگران پرسپولیس در یک نقطه ورزشگاه مستقر نشدند.  

وی ادامه داد: از طرفی بپذیرید پرسپولیسی که در نیم فصل دوم یک باخت و یک تساوی داشته و فوتبال زیبایی بازی می‌کند، اما اینجا فقط نیمه اول بازی خوبی کرد و با دیدگاه فنی مجتبی حسینی آن قدر بچه‌های ما خوب بازی کردند که در نیمه دوم بازی و وقت‌های اضافه به پرسپولیس موقعیتی ندادیم. پرسپولیس با شوت از راه دور و ضدحمله به دو گل دیگر رسید و با لطف خدا توانستیم برنده شویم.

رجاییان در مورد اینکه پس از تساوی ۲ بر ۲ به سمت بازیکنان تیمش رفت، گفت: بردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد و رفتم تا کیف خود را با آنها تقسیم کنم. استاندارد فوتبال برای لذت بردن مردم است و آنها را ناراحت می‌کند که من ناراحت هستم.  

وی در مورد اینکه بانوان اراکی می‌تواند بعد از این وارد ورزشگاه شوند، گفت: مسئولان استانی ما با وجود اینکه تحت فشار بودند ولی اولین بودند که این کار را انجام دادند. در بازی‌های قبلی با استقلال و پرسپولیس ۳ هزار هوادار خانم آمدند که شرکتی و تزئینی نبودند. بار دیگر انتقاد خود را از رفتار خارج از شأن کسانی که باعث شدند تا این بازی بدون تماشاگران خانم باشد مطرح می‌کنم.  

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم در مورد مشکل بازیکن استقلال عنوان کرد: مشکل بازیکن استقلال این بوده که پس از تخلیه زمین چند دقیقه می‌ایستد. از آن طرف هوادار خانم با سهل انگاری مأمور، خود را وارد زمین می‌کند و اتفاقاتی می‌افتد که در مملکت ما رایج نیست. این اتفاق خلاف قانون باعث شد تا فدراسیون فوتبال از زیرساخت‌های ما ایراد بگیرد و در تلاش هستیم تا این مسئله حل شود. ما با هماهنگی مسئولان سیاسی استان و یگان ویژه اجازه ورود بانوان را می‌دادیم.  

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد