Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:07:01 GMT

کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دمای هوا در گیلان از پنج شنبه

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۸۷۰۷

کاهش ۴ تا ۸ درجه ای دمای هوا در گیلان از پنج شنبه

ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: در ارتفاعات بارش برف و در مناطق مستعد احتمال تگرگ تا ظهر جمعه پیش بینی می شود.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه آسمان گیلان قسمتی ابری تا نیمه ابری است، اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای استان به ترتیب در منجیل با ۱۴ درجه سلسیوس و در اسب وونی تالش با سه درجه سلسیوس زیر صفر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طی ۷۲ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش ها مربوط به لاهیجان، کیاشهر و رشت به ترتیب با ۴۵، ۴۴ و ۴۳ میلیمتر بارندگی بوده است، افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه ناپایدار در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان تصریح کرد: طی فردا نیز آسمان کمی تا نیمه ابری است و شاهد یخبندان ارتفاعات و افزایش نسبی دما طی روز و کاهش وزش باد خواهیم بود، اما به تدریج از اواخر وقت چهارشنبه افزایش ابر و رگبار باران در برخی از نقاط خواهیم داشت.

دادرس، از نفوذ سامانه سرد و بارشی به استان از روز پنجشنبه خبر داد و اضافه کرد: ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی، وزش باد و رعد و برق از پدیده های جوی مورد انتظار در پایاین هفته است.

وی همچنین از کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: در ارتفاعات بارش برف و در مناطق مستعد احتمال تگرگ تا ظهر جمعه پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان، با اشاره به احتمال آبگرفتگی، بالا آمدن آب رودخانه ها، سیلابی شدن مسیل ها، لغزش و رانش زمین و اصابت صاعقه طی پنجشنبه و جمعه، خاطرنشان کرد: بیشینه ارتفاع موج طی امروز ۱۶۰ سانتیمتر است که فردا به ۱۸۰ سانتیمتر خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي بارش برف و باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است

میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش باران امروز در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

 

وی افزود: بارش ها برای امروز شدید نیستند. 

 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ ونیم میلی متر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان بوده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • امروز در برخی از مناطق کرمان باران می بارد
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته