Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@23:19:35 GMT

مجتبی حسینی به پرسپولیس رسید

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۸۷۱۵

مجتبی حسینی به پرسپولیس رسید

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان برای اولین مرتبه روی نیمکت تیمش در لیگ بیستم حضور خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، نفت مسجد سلیمان در شرایطی دو دیدار هفته اول برابر تراکتور در تبریز و سپس هفته دوم برابر سایپا در مسجد سلیمان را با تساوی پشت سر گذاشت، که مجتبی حسینی سرمربی تیم به دلیل محرومیت از روی سکوها تماشاگر بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


این محرومیت از دیدار هفته پایانی لیگ یک برای حسینی باقی مانده بود و این مربی به دلیل اظهاراتش در جریان پیروزی سه بر صفر مس کرمان مقابل علم و ادب تبریز با چهار جلسه محرومیت مواجه شد.


البته که هیچ گاه حسینی این محرومیت را حق خود نمی‌دانست و کارهای حقوقی برای از بین رفتن این حکم زیر نظر مصطفی سلیمانی معاون حقوقی و اجرایی باشگاه نفت مسجد سلیمان در جریان بود.


در نهایت امروز سلیمانی وکیل مجتبی حسینی که تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام داد، در گفتگویی کوتاه با "ورزش سه" خبر از پایان محرومیت چهار جلسه ای مجتبی حسینی داد و بنابراین این مربی میتواند در دیدار هفته سوم برابر پرسپولیس که در مسجد سلیمان برگزار خواهد شد برای اولین بار در لیگ بیستم تیم اش را از کنار خط هدایت کند

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجتبی حسینی لیگ بیستم تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان مجتبی حسینی مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت

به گزارش ورزش سه، مهرداد محمدی ستاره تیم فوتبال استقلال اگر در دیدار مقابل ذوب آهن کارت زرد دریافت کند بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان را از دست خواهد داد و به دلیل چهار کارته شدن محروم خواهد بود.

محمدی در بازی با مس رفسنجان در هفته هفتم لیگ برتر در دقیقه 25 اولین کارت زرد خود را دریافت کرد، دومین کارت زرد او به هفته سیزدهم لیگ برتر باز می‌گردد که در دقایق پایانی مسابقه از داور دریافت کرد.

مهاجم استقلال هفته گذشته در بازی با تراکتور هم کارت زرد دریافت کرد تا در آستانه محرومیت قرار بگیرد و در بازی با ذوب آهن باید با تمرکز و احتیاط بیشتری به میدان برود تا بتواند استقلال را در هفته های پایانی همراهی کند.

او به همراه گوستاوو بلانکو زوج هجومی خوبی تشکیل داده اند و غیبت محمدی در مسابقات حساس پیش رو می‌تواند یک چالش جدی برای نکونام و استقلال تبدیل شود، البته استقلال پیمان بابایی و آرمان رمضانی را در اختیار دارد و در صورتی که این بازیکن محروم شود می‌تواند از آنها بهره بگیرد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • واکنش مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم به اغوای لیموچی/ افشاگری در مورد رفتار یک سرمربی!+ فیلم
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • بیرانوند نباید در پنج بازی گل بخورد؛ رقابت حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • رقابت سخت بین حسینی و پورحمیدی برای کسب دستکش طلایی
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم