Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@19:57:01 GMT

فاضلی: حواشی بر اصل فوتبال قالب شده است

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۸۸۸۹

فاضلی: حواشی بر اصل فوتبال قالب شده است

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید حواشی بر اصل فوتبال قالب شده است.

به گزارش ایسنا، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا، اظهار کرد: ابتدا می‌خواهم یاد استاد دهداری، استاد اخلاق را زنده کنم. در این روزهایی که حاشیه به اصل فوتبال قالب شده، امیدوارم همه پیرو مکتب دهداری باشیم تا پیشرفت فنی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی مثل یک علف هرز جلوی پیشرفت مسائل فنی را می‌گیرد. 

وی افزود: بازی برابر سایپا برای هر دو تیم سخت است. سایپا تیم جوان و هماهنگی است و نفراتی مثل حسین ماهینی را اضافه کرده است. به بازیکنان گفته‌ام از بازی برابر تراکتور هم سخت‌تر است و اگر می‌خواهیم سربلند و با عملکرد خوب  از زمین خارج شویم، مهم است که سطح انگیزشی تیم بالا باشد. ما می‌توانستیم الان ۶ امتیازی باشیم اما الان دیگر به بازی‌های گذشته فکر نمی‌کنیم. 

او ادامه داد: مربیان جوان چون زیر ذره بین هستند، فشار زیادی را تحمل می‌کنند. جامعه فوتبال باید این مربیان را حمایت کنند و فشار روی آنها کمتر شود. امیدوارم آنها الگوهای خوبی را انتخاب کنند. 

وی درباره مسائل داوری هم گفت: دو هفته از لیگ گذشته و حواشی زیادی در لیگ رخ داده است. باید جلوی این مسائل گرفته شود. 

او درباره روزبه شاهعلی‌دوست هم گفت: خوشحالیم او را در تیم خود داریم اما بعد از درخشش در تیم ما دوست دارم با پیراهن سایپا از فوتبال خداحافظی کند. البته الان برای خداحافظی زود است اما آرزوی قلبی من این است که با پیراهن سایپا خداحافظی کند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نساجی مازندران وحید فاضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:  هیچ بازی برای ما راحت نیست. ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم. با بازیکنان که صحبت می‌کردیم همه از اهمیت بازی و اینکه چه مسئولیت بزرگی روی دوش ما قرار دارد، اطلاع داشتند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا فردا پیروز شویم.

واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • حواشی فوتبال جنجالی بهانه دست کیهان داد: دیدید ورود زنان غلط بود؟
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)