Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ به گزارش cnbc، پیشرفت‌های چشمگیر در تولید واکسن کرونا سبب خوش‌بینی برای پایان این بیماری همه‌گیر شده است. اما اگر روند اخیر بازار که به دنبال اخبار مثبت واکسن به وجود آمد به عنوان نشانه‌ای در نظر گرفته شود، برخی از بخش‌ها سود بیشتری را نسبت به سایرین خواهند داشت.

برندگان احتمالی: بخش هوانوردی که بر اثر این بیماری همه‌گیر به شدت آسیب دید، بیشترین بهره را از اخبار مثبت واکسن ویروس کرونا برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش دیگری که می‌تواند شاهد دستاوردهایی باشد، املاک و مستغلات تجاری است. این بخش بر اثر این بیماری همه‌گیر و روند جهانی کار از خانه، به شدت آسیب دید. اما ایده یک واکسن موفقیت‌آمیز، احتمال بازگشت افراد به محل کار خود در مراکز شهرها را افزایش داده است.

بازنده‌های احتمالی: شرکت‌های پر آوازه فناوری، که ارزش سهام آنها طی بیماری همه‌گیر، به دلیل اینکه مردم در زمان قرنطینه بیشتر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کردند، شاهد رشد بود، از زمان انتشار اخبار مثبت واکسن کرونا، روند صعودی پیشین را از دست داده‌اند.

پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۸/۴) آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۸/۹) آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۸/۸) آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۸/۶) آخرین آمار کرونا در ایران (۹۹/۸/۲۲)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صنعت هواپیمایی املاک و مستغلات ویروس کرونا واکسن کرونا شرکت های فناوری کووید ۱۹ سهام عدالت آخرین آمار کرونا در ایران بیماری همه گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر

بر اساس آمار سازمان انرژی اتمی، در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده است.

به گزارش ایسنا، در سال ۱۴۰۲ جشن دهمین سال تولید برق از نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد و بر اساس آمار در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در این نیروگاه تولید شده است.

تولید این میزان برق هسته‌ای، موجب صرفه‌جویی ۱۰۳ میلیون بشکه نفت خام شده که ارزش این میزان صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی بیش از ۸ میلیارد دلار است.

 تاکنون با تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای، ‌نیروگاه اتمی بوشهر توانسته ۴ بار هزینه صرف شده بابت احداث خود را تامین کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | جهش ایران در تولید قوای پیشرانه، با ساخت نخستین موتور شش سیلندر بنزینی
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • محروم‌ ترین و برخوردارترین استان‌ های کشور کدامند؟
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت
  • دیپلماسی اقتصادی، برگ برنده همسایگی
  • پرترددترین فرودگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟