Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ نیا از برگزاری بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت هفته کتاب ویژه بانوان خرمشهری خبر داد و گفت: این برنامه ها امسال در راستای افزایش سرانه مطالعه و گرایش گروه‌های سنی مختلف به سمت کتابخوانی برگزار شد.

«مینا فرهنگ کیا» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک هفته کتاب با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت این هفته در خرمشهر اظهار کرد: یکی از اهداف مهم ما در هفته کتاب و کتابخوانی اجرای برنامه ها توسط حوزه علمیه خواهران بود که امسال بیش از 20 برنامه در راستای افزایش سرانه مطالعه و گرایش گروه‌های سنی مختلف به سمت کتابخوانی را برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول حوزه علمیه خواهران کوثر خرمشهر افزود: ارسال گسترده پی‌دی‌اف کتاب «چی بگم آخه!» در خصوص امر به معروف و نهی از منکر در گروه‌های دانشگاه، بانوان ادارات، بسیج و بانوان سطح شهر و تهیه اکولایزر با عنوان شیوه امر به معروف و نهی از منکر در تکمیل کتاب «چی بگم آخه» و انتشار وسیع آن در فضای مجازی، از جمله فعالیت این حوزه در هفته کتاب بود.

 

وی از برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه کودکان نیز خبر داد و تصریح کرد: مسابقه کتابخوان کوچک با عنوان «یار مهربان» به صورت معرفی کتاب از زبان رده سنی 6 الی 11 سال در قالب کلیپ کوتاه توسط حوزه علمیه کوثر خرمشهر برگزار شد که بیش از 40 کلیپ فیلم تدوین شده دریافت شد و در گروه‌های حوزه، دانشگاه و بانوان سطح شهر بازنشر داده شدند.

 

فرهنگ کیا به برگزاری کارگاه تندخوانی در قالب چهار کلیپ کوتاه و انتشار آن در گروه‌های حوزه و دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری مسابقه از بروشور همراه با اهدای جوایز به برندگان از جمله برنامه‌های مجازی اجرا شده به این مناسبت بود.

 

وی یکی دیگر از اهداف و برنامه های حوزه علمیه خواهران کوثر خرمشهر را تشویق به مطالعه با موضوع چهره‌های مطرح ملی و مذهبی عنوان کرد و گفت: تولید عکس نوشت با عنوان «مطالعه به وقت سردار» با محتوای کتاب‌های سردار شهید قاسم سلیمانی و تهیه بروشور با عنوان «دُرّه نادره» در خصوص نگاهی مختصر به زندگینامه و تفسیر مخزن العرفان بانو امین، اولین بانوی ایرانی مفسر قران کریم از دیگر برنامه‌های هفته کتاب در خرمشهر بوده است.

 

مسئول حوزه علمیه خواهران کوثر خرمشهر بیان کرد: تهیه پوستر‌های انگیزشی در خصوص کتاب‌خوانی و تبریک هفته کتاب، فضاسازی هفته کتاب در حوزه علمیه، برپایی ایستگاه مطالعه از آخرین انتشارات سال 98 و 99، برگزاری نشست معرفی کتاب‌های ایستگاه مطالعه به صورت مختصر و جذاب، برگزاری حضوری ژورنال کلاب در رابطه با مقاله «مهدویت در هالیوود» از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته کتاب بود.

 

وی از ترغیب طلاب جدیدالورود به مطالعه نیز خبر داد و یاد آور شد: فراخوان عضویت رایگان در کتابخانه حوزه علمیه کوثر خرمشهر با نشر پوستر عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی از جمله تدابیر برای گرایش بیشتر طلاب جدیدالورود به سمت مطالعه بود که امکان عضویت در کتابخانه به صورت مجازی با ارسال نام و نام خانوادگی و کدملی نیز فراهم شد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتاب امر به معروف و نهی از منکر ترغیب و تشویق خبرگزاری شبستان خوزستان منطقه آزاد اروند افزایش سرانه مطالعه هفته کتاب کتابخانه های عمومی کتابخوانی حوزه علمیه خواهران کوثر خرمشهر هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، قرائت زیارت امین الله، سخنرانی حجت الاسلام حسین اسلامی و قرائت دعای توسل از جمله برنامه های این مراسم بود.   همچنین مراسم عزاداری وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)  امروز  چهار شنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد مهدی رجبی در رواق امام خمینی، سخنرانی حجت الاسلام سید جواد پنجتنیان در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد و سخنرانی حجت الاسلام محمد حسین فرمانبر در رواق دار الحجة (عج) برگزار میشود.   پس از نماز مغرب و عشا  نیز  مراسم با قرائت زیارت امین الله توسط آقای مهدی سروری آغاز میشود  و پس از آن سخنرانی حجت الاسلام محمد الهی خراسانی و نیز قرائت زیارت جامعه کبیره با حضور آقای زین العابدین غلام در رواق امام خمینی (ره) ویژه زائران و مجاوران حرم مطهر تدارک دیده شده است.    ویژه برنامه وفات حضرت عبد العظیم حسنى (ع)  نیز امروز  ساعت ۱۰:۰۰ در رواق حضرت معصومه (س) ویژه خواهران برگزار خواهد شد.   همچنین مجلسی  با عنوان محفل اشک روز چهارشنبه همزمان با اقامه نماز ظهر و عصر، صحن پیامبر اعظم، خروجی باب الهادی، مسجد صدیقی‌ها برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲