Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-28@07:55:21 GMT

اهالی چغادک و عشایر جمیله ویزیت رایگان شدند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۹۰۶۹

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از ارائه ویزیت رایگان مردم شهر چغادک و منطقه عشایر نشین جمیله خبر داد.  به گزارش جنوب نیوز به نقل از ایرنا؛ مراد علی فولادوند با گرامیداشت هفته بسیج گفت: در راستای اجرای برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان، سازمان بسیج جامعه پزشکی همزمان مردم شهر چغادک و روستای عشایر نشین جمیله از توابع بخش ارم شهرستان دشتستان را به صورت رایگان ویزیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر ابراز داشت: در شهر چغادک با اعزام تیمی متشکل از پزشک عمومی و کارشناسان بیش از ۳۰ نفر از اهالی این منطقه به مناسبت هفته بسیج ویزیت شدند.

فولادوند خاطرنشان کرد: در روستای عشایر نشین جمیله با استقرار پزشکان عمومی و متخصص به مدت دو روز بیش از ۲۲۰ نفر از اهالی آن منطقه به صورت رایگان ویزیت شدند.

وی افزود: برنامه‌های ارائه خدمات رایگان سازمان بسیج جامعه پزشکی استان در طول سال به صورت مداوم برگزار می‌شود اما در هفته بسیج به صورت پرنگ تری دنیال خواهد شد و امسال نیز به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا اجرای برنامه‌های هفته بسیج و اعزام پزشکان به مناطق محروم بستگی به شرایط کرونایی استان دارد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اضافه کرد: خدمت به مردم مناطق محروم افتخاری بزرگ است که شامل حال ما و همکارانمان در حوزه سلامت شده است و خوشبختانه پزشکان و پرستاران بسیجی با شور و نشاط خاصی از این برنامه‌ها استقبال می‌کنند.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس

در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • تمدید فرصت ثبت نام بیمه رایگان مادران روستایی و عشایر
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه