Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عابدی مربی ایرانی حاضر در ایتالیا اعلام کرد که آندره‌آ استراماچونی حاضر به شرکت در جلسه با نمایندگان استقلال نشده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی عابدی مربی فوتبال و فوتسال که در کشور ایتالیا فعالیت می‌کند، درباره مذاکره احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال با آندره‌آ استراماچونی گفت: سعادتمند از قبل با من آشنایی داشت و همدیگر را می‌شناختیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان گفت با توجه به برنده بودن استراماچونی در پرونده شکایت از استقلال در فیفا، جلسه‌ای را با حضور او و وکیلش برگزار کنیم.

‌ وی افزود: با توجه به رفاقتی که با عمر دانسی دستیار استراماچونی و وکیل او دارم، درخواست کردم این جلسه برگزار شود، اما متأسفانه قبول نکردند و وکیلش اعلام کرد که فیفا پرونده را حل خواهد کرد.

مربی ایرانی حاضر در کشور ایتالیا تصریح کرد: سعادتمند گفت که هواداران علاقه‌مند به بازگشت استراماچونی هستند و با توجه به بازنده بودن استقلال در پرونده شکایت در فیفا، تلاش کنیم استراماچونی دیداری با آنها داشته باشد.

عابدی خاطرنشان کرد: استراماچونی بسیار علاقه داشت که برگردد و از ایجنت قبلی او کمک گرفتم که دیداری با نمایندگان استقلال داشته باشند. این اتفاق افتاد و سعادتمند به همراه مهدی نوروزی و کاظم قیم از معاونان باشگاه به نمایندگی از باشگاه استقلال حضور داشتند و من به همراه ایجنت قبلی استراماچونی و فدریکو پاستورلو طرف دیگر جلسه بودیم.

وی تأکید کرد: قرار بود ابتدا مسائل و مشکلات مالی بین استقلال و استراماچونی برطرف شود و اگر توافقی صورت گرفت در جلسه بعدی درباره بازگشت او صحبت شود. استراماچونی اصلا قبول نکرد که در این جلسه شرکت کند.

سعادتمند: استراماچونی نباید قرارداد جدیدی با استقلال می‌بست!/ مالکیت معنوی باشگاه را گرفتند و یک ریال ندادند

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال آندره آ استراماچونی استقلال آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیر جهاد کشاورزی آمل با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم در شهرستان آمل، از ارزیابی و قیمت گذاری ۲۰۰ فقره پرونده تغییر کاربری اراضی در جلسه کمیسیون تقویم این شهرستان خبر داد.

مهرداد فولاد افزود: جلسات این کمیسیون بر اساس دستورالعمل نحوه تقویم و ارزیابی اراضی زراعی و باغ‌ها موضوع قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برگزار می‌شود.

فولاد تصریح کرد: این جلسه با حضور نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی برگزار و ۲۰۰ فقره پرونده ساخت و ساز غیرمجاز و یک فقره پرونده ساخت و ساز مجاز قیمت‌گذاری شد.

وی گفت: تصمیمات این کمیسیون در قیمت‌گذاری اراضی، ملاک عمل کمیسیون در پرداخت عوارض موضوع ماده ۲ و آرای مراجع قضایی در پرداخت جرائم نقدی قانون قرار می‌گیرد.

 

دیگر خبرها

  • حواشی جلسه بودجه‌ای مجلس؛ مشکل سامانه‌ها بررسی را مختل کرد
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • کدام نمایندگان جلسه مجلس را تعطیل کردند؟
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند +اسامی
  • جلسه بودجه به حدنصاب نرسید و تعطیل شد+اسامی غایبان
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • قیمت گذاری پرونده زمینهای تغییر کاربری یافته در آمل